شناسهٔ خبر: 68234513 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فدراسیون مُصِر به عدم تغییرات؛

سقف قراردادها جابه‌جا نمی‌شود

فدراسیون فوتبال تصمیمی برای تغییر در سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ورزش سه”، با وجود انتشار شایعاتی مبنی بر برگزاری جلسه با حضور مدیران باشگاه‌هایی که نسبت به بحث سقف قرارداد انتقاد دارند، اما از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که بنابر انجام قوانینی است که از طرف کمیته نقل و انتقالات تصویب شده و بنابراین سقف قراردادها با تغییر جدیدی مواجه نمی‌شود.

در این شرایط، هر باشگاهی که بودجه بیشتری لازم داشته باشد، باید در چارچوب قوانین تصویب شده در کمیته نقل و انتقالات این کار را انجام بدهد و در زمینه درآمدزایی با فروش بازیکن، مربی و … اقدام و در محدوده تعیین شده هزینه کند.

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با در نظر گرفتن آپشن‌هایی مثل دریافت مجوز حرفه‌ای آسیایی و ملی و ...، سقف 425 میلیارد تومانی برای فصل جدید لیگ برتر داشتند که سپاهان و تراکتور هم همین وضعیت را تجربه می‌کردند که در این شرایط گفته می‌شد برخی از تیم‌ها به دنبال افزایش این سقف برای ثبت قرارداد بازیکنان خود هستند.

فدراسیون فوتبال نسبت به درخواست برخی باشگاه‌ها، که بیشترشان آسیایی‌ها بودند، برای بالا رفتن سقف بودجه در فصل جدید جلسه‌ای برگزار کرده، اما تصمیمی برای بالا رفتن سقف بودجه ندارد.

با این شرایط، همه باشگاه‌های لیگ برتری باید طبق بودجه مصوب برای فصل جدید لیگ برتر و در نظر گرفتن موارد تشویقی مثل دریافت مجوز حرفه‌ای و ...، سقف بودجه را رعایت کنند تا شامل جرایم مالی سنگین و کسر امتیاز از سوی فدراسیون فوتبال نشوند.

نظر شما