شناسهٔ خبر: 68231726 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

بازیگر شخصیت ابی در سریال Last of Us به محافظت بیشتر نیاز داشت بازیگر شخصیت ابی در سریال Last of Us به محافظت بیشتر نیاز داشت

فصل دوم سریال محبوب و پر طرفدارآخرین بازمانده از ما (The Last of Us)، که درواقع اقتباسی از بازی ویدیویی با همین نام است که در این فصل شخصیت ابی به سریال اضافه می‌شود که اتفاقاتی غیرمنتظره و تلخ را رقم خواهد زد و قطعاً بینندگان تازه وارد به دنیای The Last of Us را شوکه خواهد کرد. براساس اعلام رسمی

صاحب‌خبر -

فصل دوم سریال محبوب و پر طرفدارآخرین بازمانده از ما (The Last of Us)، که درواقع اقتباسی از بازی ویدیویی با همین نام است که در این فصل شخصیت ابی به سریال اضافه می‌شود که اتفاقاتی غیرمنتظره و تلخ را رقم خواهد زد و قطعاً بینندگان تازه وارد به دنیای The Last of Us را شوکه خواهد کرد. براساس اعلام رسمی HBO، کیتلین دیور، بازیگر ۲۷ساله فیلم Booksmart و مینی‌سریال Unbelievable نقش ابیگیل اندرسون (ابی/Abby) را در فصل ۲ سریال The Last of Us ایفا می‌کند.

حالا و در جدیدترین خبری که در اینباره منتشر شده است، ایزابلا مرسد بازیگر نقش دینا در فصل دوم سریال The Last of Us در مصاحبه با پادکست Happy, Sad, Confused ادعا کرده است که «افرادی وجود دارند که واقعاً از شخصیت Abby متنفر هستند، فارغ از اینکه این شخصیت اصلاً وجود خارجی ندارد». وی در ادامه افزود: «کیتلین در زمان فیلم‌برداری باید بیشتر از دیگران مورد حفاظت قرار می‌گرفت.»

با اینکه قصد نداریم داستان فصل دوم سریال را برای کسانی که The Last of Us Part II را بازی نکردند، اسپویل کنیم، باید گفت که علت تنفر بخشی از جامعه طرفداران این بازی نسبت به کاراکتر Abby، به واکنش‌های منفی نسبت به نحوه‌ی طراحی این شخصیت در این بازی برمی‌گردد که تاکنون همچنان ادامه دارد. جالب است که قبل از شروع تولید سریال لست آو آس، بسیاری از طرفدارهای سری بازی The Last of Us دوست داشتند کیتلین دیور نقش اِلی را در این اقتباس تلویزیونی اجرا کند.

کیتلین دیور، بازیگر نقش ابی در فصل دوم سریال The Last of Us (سریال لست آو آس)

لارا بیلی، صداپیشه‌ی این کارکتر در بازی The Last of Us Part II درباره‌ی تنفر شدیدی که برخی طرفداران نسبت به ابی ابراز می‌کردند، می‌گوید، دلیل این حجم از تنفر که ناگهان از طرف برخی طرفداران ابراز می‌شد، به اسپویلرهای ناقص و بعضا نادرست منتشر شده برمی‌گشت. فارغ از این موضوع که آیا شما توانستید با کارکتر ابی ارتباط برقرار کنید یا خیر، نکته‌ای غیرقابل‌انکار این است که این دختر عضلانی قطعا بر مسیر داستان مجموعه‌ی The Last of Us تاثیر گذاشته است.

اولین تصاویر از فصل دوم سریال تلویزیونی The Last of US چندی پیش منتشر شد. قرار است فصل دوم سریال از سال ۲۰۲۵ ازطریق سرویس استریمینگ HBO پخش شود. گفته می‌شود این سریال هفت قسمت خواهد داشت که دو قسمت کمتر از فصل اول آن است. همچنین، قرار نیست که این فصل کل اتفاقات The Last of Us Part II را پوشش دهد. کرگ میزین، سازنده این سریال می‌گوید، ممکن است داستان سریال از سه فصل هم فراتر برود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی شخصیت ابی چیست؟

منبع: zoomg-370740

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

بازیگر نقش ابی در فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شد

ادامه مطلب

بازیگر ابی احتمالا در فصل دوم سریال The Last of Us انتخاب شده است

ادامه مطلب

ایزابلا مرسد از شخصیت دینا در فصل دوم سریال The Last of Us می‌گوید

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما