شناسهٔ خبر: 68227924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان‌غربی خبر داد؛

توزیع کتاب ۳ زبانه در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی

ارومیه-مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی از توزیع کتاب سه زبانه در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: این کتاب‌ها با محتوای تبیین جایگاه زن از دیدگاه امامین انقلاب طبع و نشر شد.

صاحب‌خبر -

رقیه موسویان در گفت و گو با خبرنگار مهر، از چاپ و نشر کتاب «زن در گفتمان انقلاب اسلامی» توسط سازمان بسیج جامعه زنان کشور خبر داد و گفت: این کتاب توسط انتشارات فرشتگان به نویسندگی نفیسه سادات قادری تألیف شده است.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب در راستای تبیین نگرش و اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی در خصوص نقش و جایگاه والای زنان به دو زبان عربی و انگلیسی چاپ شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش زنان در پیشرفت و توسعه‌ی اجتماعی به خصوص در فرآیند انقلاب اسلامی و موج عظیم بیداری اسلامی حضور آنان در عرصه‌های مختلف غیر قابل انکار است.

موسویان گفت: بدون در نظر گرفتن حضور زنان در هریک از جنبش‌های اجتماعی در هر ملتی، جنبش‌ها هیچگاه نتیجه‌ای دربر نخواهند داشت، بنابراین در برهه کنونی برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی لازم است به نقش محوری و اساسی بانوان توجه شود.

وی ضمن اشاره به اینکه حضور زنان در هر رویدادی موجب تداوم آن با سرعت بیشتری خواهد شد، گفت: خوشبختانه بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به بانوان شد که لازم است این رویه حفظ شود.

برچسب‌ها:

نظر شما