شناسهٔ خبر: 68227342 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

اجاره میز و صندلی برای مهمانی‌ ها و مراسم ‌ها با تشریفات رایکا

هنگام اجاره میز و صندلی برای مراسم‌هایی مانند تولد، عروسی، کنفرانس و... باید به نکاتی مانند نوع میز و صندلی، بودجه، تعداد آن‌ها و... توجه نمایید. چنین نکاتی شاید بی‌اهمیت به نظر برسند؛ اما با رعایت و توجه به آن‌ها می‌توان‌ مراسم را زیباتر و باشکوه‌تر برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

امروزه میزبان‌ها برای راحتی بیشتر مهمانان خود در مجالس بزرگی مانند تولد، عروسی، جشن، کنفرانس و... اقدام به اجاره میز و صندلی می‌کنند. از آنجایی که خرید تعداد زیادی از میز و صندلی تنها برای یک مجلس بزرگ منطقی نیست، با اجاره این تجهیزات از مراکزی که چنین خدماتی را ارائه می‌دهند، بهترین گزینه خواهد بود. از نکات مهمی که باید در هنگام اجاره این تجهیزات در نظر گرفت می‌توان به مساحت فضا، بودجه، نوع مهمانی و طرح و مدل میز و صندلی اشاره کرد.

اهمیت اجاره میز و صندلی

اجاره میز و صندلی برای مهمانی‌هایی با جمعیت زیاد مانند عروسی، بله برون، تولد یا مراسم‌های غم‌انگیزی نظیر مجلس ختم راهی مقرون‌به‌صرفه و آسان برای راحتی مهمانان است. اگر می‌خواهید چنین مراسم‌هایی را در منزل خود، حیاط یا پارکینگ برگزار کنید و به اندازه کافی مبل، میز و صندلی در دسترس ندارید، بهترین گزینه اجاره این تجهیزات بوده که هزینه بسیار کم‌تری را نسبت به خرید آن‌ها دربرخواهد داشت. شما با اجاره میز و صندلی می‌توانید جایگاهی راحت برای مهمانان فراهم کرده و از آن‌ها به بهترین شکل پذیرایی نمایید. لازم به ذکر است که علاوه‌بر میز و صندلی، اجاره کولر در اوقات گرم سال مانند تابستان نیز یک ضرورت خواهد بود.

راهنمای اجاره میز و صندلی

هنگام اجاره میز و صندلی برای مراسم‌هایی مانند تولد، عروسی، کنفرانس و... باید به نکاتی مانند نوع میز و صندلی، بودجه، تعداد آن‌ها و... توجه نمایید. چنین نکاتی شاید بی‌اهمیت به نظر برسند؛ اما با رعایت و توجه به آن‌ها می‌توان‌ مراسم را زیباتر و باشکوه‌تر برگزار کرد.

تعیین نوع مجلس

میز و صندلی‌ که قصد اجاره آن‌ها را دارید، باید با نوع مجلس نیز هماهنگ باشند. به‌عنوان مثال برای مجالسی مانند تولد، پاتختی و... می‌توانید این تجهیزات را با رنگ روشن و روبان را اجاره کنید. میز و صندلی‌هایی که برای مجالس ختم اجاره می‌شوند نیز دارای رنگ تیره هستند؛ در نتیجه قبل از اجاره میز و صندلی توصیه می‌گردد که به نوع مجلس، نیازها و بودجه خود توجه داشته باشید تا مراسمی با فضای مناسب را برگزار نمایید.

اجاره میز و صندلی برای مهمانی‌ ها و مراسم ‌ها با تشریفات رایکا

تعداد مهمان ‌ها

همچنین در هنگام اجاره میز و صندلی باید از تعداد دقیق مهمان‌ها اطلاع داشته باشید. اگر میز یا صندلی کم‌تر از تعداد باشند، فضایی نامناسب و ناراحت ایجاد خواهد شد و نظم مجلس نیز برهم می‌خورد. همان‌طور که کم بودن تعداد میز یا صندلی ناخوشایند بوده، تعداد زیاد آن‌ها نیز فضای بیشتری را اشغال کرده و همچنین هزینه زیادی را دربرخواهد داشت. برای برگزاری مهمانی به بهترین شکل ممکن باید تجهیزات را به تعداد کافی اجاره کنید.

مساحت فضا

در صورت کوچک بودن فضا، توصیه می‌شود که حدالامکان از تجهیزات جمع‌وجور استفاده نمایید. وجود دکوراسیون شلوغ در کنار میز و صندلی‌های بسیار در یک محیط کوچک سبب می‌گردد تا تا مهمانان در هنگام رفت‌وآمد با مشکل مواجه شوند. فضا باید به‌گونه‌ای در نظر گرفته شود در هنگام‌ چینش این وسایل، امکان رفت‌وآمد راحت، نشستن و ایستادن مهمانان فراهم باشد. با اجاره میز و صندلی متناسب با فضای موردنظر می‌توانید مهمانی به‌یادماندنی‌ را برگزار نمایید.

استایل و طراحی

در هنگام اجاره میز و صندلی بهتر است انواع آن‌ها را مورد بررسی قرار داده تا در نهایت بهترین مدل را انتخاب نمایید. مدل و طرح آن‌ها نقش مهمی در زیباتر جلوه‌ دادن محیط مهمانی دارد. با مراجعه به سایت تشریفات رایکا می‌توانید انواع میز و صندلی شیک و متفاوت را بیابید و مدل مورد علاقه خود را سفارش دهید.

هزینه ها

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام اجاره میز و صندلی باید در نظر گرفت، بودجه اختصاص داده شده است. پیش از اجاره میز و صندلی در ابتدا می‌بایست هزینه آن را جویا شوید تا از عدم کمبود بودجه خود اطمینان یابید. با مشورت با پشتیبانی تشریفات رایکا می‌توانید بهترین نوع میز و صندلی را متناسب با بودجه خود اجاره نمایید.

کیفیت میز و صندلی

با اجاره میز و صندلی باکیفیت می‌توانید مجلس خود را بهتر و شیک‌تر برگزار نمایید. میز و صندلی‌های چوبی معمولاً از مقاومت بالایی برخوردار هستند و ظاهر زیباتری نیز دارند. تشریفات رایکا این تجهیزات را با کیفیت بالا برای هر مجلس اجاره می‌دهد. برای برگزاری مراسم و مهمانی خود به باشکوه‌ترین شکل ممکن، می‌توانید از تجهیزات این‌ مجموعه بهره ببرید.

اجاره میز و صندلی برای مهمانی‌ ها و مراسم ‌ها با تشریفات رایکا

سفارش به موقع میز و صندلی

در هنگام اجاره میز و صندلی باید روز و ساعت مشخصی را جهت تحویل گرفتن و تحویل دادن آن‌ها تعیین نمایید. تحویل دیرهنگام‌ میز و صندلی باعث ایجاد اختلال در نظم‌ مجلس و بروز مشکلات بیشتری در برنامه‌ریزی میزبان خواهد شد.

اجاره انواع صندلی

مراکزی که خدماتی مانند اجاره میز و صندلی را ارائه می‌دهند، تنواع بالایی از این تجهیزات را متناسب با هر نوع مجلس در نظر گرفته‌اند. به‌عنوان مثال صندلی‌های شیواری برای مجالس لوکس مانند عروسی و صندلی‌های تاشو با قیمت پایین‌تر برای مجالس پرجمعیت ارائه می‌شوند. باتوجه به نوع مجلس، بودجه و فضای موجود می‌توانید بهترین نوع صندلی را برای مهمانی انتخاب کنید.

صندلی شیواری

صندلی شیواری یکی از انواع این تجهیز بوده که تشریفات رایکا آن را برای مهمانی‌ها اجاره می‌دهد. با مشاهده ظاهر این صندلی‌ها می‌توانید دریابید که برای مجالس لاکچری و لوکس مناسب هستند. پشتی بلند با صورت شیدر صندلی‌های شیواری جلوه‌ای زیبا و مجلل به آن‌ها داده است. اگر در مهمانی کودکان نیز حضور دارند، می‌توانید از صندلی‌های شیواری مخصوص کودک نیز استفاده کنید.

صندلی‌ های تاشو

صندلی‌های تاشو برای مهمانی‌های پرجمعیت و شلوغ مناسب هستند. شما می‌توانید این صندلی‌ها را به تعداد زیاد اجاره کرده و چینش آن‌ها را به‌راحتی در حیاط یا پارکینگ انجام دهید. از مزایای اجاره صندلی‌های تاشو می‌توان به تنوع بالای رنگ و سبک بودن آن‌ها اشاره کرد. حمل‌ونقل این تجهیز نیز آسان‌تر از نوع سنگین شیواری است.

در ورت محدود بودن بودجه، اجاره صندلی‌های شیواری بسیار کارآمد خواهد بود؛ زیرا از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. صندلی‌های شیواری به‌دلیل سادگی و آراستگی، برای مجالس سوگواری مانند مجلس ختم مناسب هستند. این صندلی‌ها به‌دلیل جمع‌وجور بودن و اشغال فضای کم برای محیط‌های کوچک نیز کاربرد دارند.

اجاره میز و صندلی برای مهمانی‌ ها و مراسم ‌ها با تشریفات رایکا

سخن پایانی

امروزه به‌دلیل افزایش یمت میز و صندلی و کرایه تالار و... بسیاری از افراد مجالس مهم و بزرگ‌ خود را در منزل، حیاط یا پارکینگ برگزار می‌کنند. در چنین مواقعی اجاره میز و صندلی روشی بی‌درسر برای فراهم کردن جایگاهی راحت و مناسب برای مهمانان است. برای مدیریت هزینه در این زمینه نیز می‌بایست به عواملی چون نوع مجلس، تعداد مهمان‌ها، مساحت فضا و... توجه داشته باشید.

مجموعه تشریفات رایکا انواع صندلی تاشو، صندلی شیواری، میز و کولر را اجاره می‌دهد. برای اجاره میز و صندلی باکیفیت و لوکس به‌صورت روزانه، هفتگی و... می‌توانید به این‌ مجموعه حرفه‌ای مراجعه کنید.

نظر شما