شناسهٔ خبر: 68226859 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

خدادادی در موافقت با برنامه دولت؛

وزرای پیشنهادی بر اساس توان کارشناسی انتخاب شده‌اند

زهرا علیدادی

نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: وزرای پیشنهادی رئیس جمهور بر اساس توان کارشناسی گزینش شده‌اند و این موضوع امیدوارکننده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا خدادادی در جلسه علنی صبح امروز (شنبه ۲۷ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با اصول کلی برنامه دولت گفت: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که وحدت کلمه باید مبنای عمل همه کارگزاران نظام باشد و این موضوع را همواره مورد تاکید قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: دولت پزشکیان پرچم وفاق ملی را بلند کرده است و بعد از اعلام رسمی اسامی وزرای پیشنهادی به مجلس اولین چیزی که برایم تداعی شد، تحقق شعار رئیس جمهور یعنی توجه به وحدت و وفاق ملی و توجه به جناح‌های مختلف بود.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های بارز کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، تعهد رئیس جمهور به تقدم عنصر کارشناسی است. البته بعد از معرفی اعضای کابینه برخی از افراد با عینک سیاسی به موضوع نگاه کردند و گفتند که چرا برخی از وزارتخانه‌ها، از اردوگاه مقابل انتخاب شده است.

خدادادی تاکید کرد: بجز عنصر وفاق ملی و متکثر سیاسی، عنصر کارشناسی هم در اعضای کابینه پیشنهادی کاملاً برجسته است. وزرای پیشنهادی رئیس جمهور بر اساس توان کارشناسی گزینش شده‌اند و این موضوع بسیار امیدوار کننده و نشان دهنده تعهد رئیس جمهور به وعده‌های انتخاباتی خود است.

وی با اشاره به معرفی یک خانم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: این موضوع امیدهای جدیدی را در جامعه نخبگانی و جامعه زنان ایجاد کرده است.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: از اردیبهشت سال جاری که آن حادثه برای شهید رئیسی اتفاق افتاد، علیرغم تلاش زیادی که سرپرست ریاست جمهوری و وزرای دولت سیزدهم انجام دادند اما بسیاری از دستگاه‌ها اعلان با وقفه در فعالیت خود مواجه هستند و کشور نیازمند تعیین سریع اعضای کابینه است و نباید بلاتکلیف بماند.

نظر شما