شناسهٔ خبر: 68224827 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سلیمی در اخطار قانون اساسی:

رئیس جمهور برنامه جداگانه‌ای به مجلس ارائه نداده است

زهرا علیدادی

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متاسفانه رئیس جمهور برنامه جداگانه ای به مجلس ارائه نداده و می گوید برنامه ام همان برنامه هفتم توسعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی صبح امروز (شنبه ۲۷ مردادماه) مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی گفت: رئیس جمهور اعلام کرد که برنامه وی، همان برنامه هفتم توسعه و سند چشم‌انداز است. با این شرایط آیا الان ما باید مخالف یا موافق با برنامه هفتم توسعه یا سند چشم‌انداز صحبت کنیم؟

وی بیان کرد: رئیس جمهور برنامه جداگانه‌ای به مجلس ارائه نداده است که ما با آن موافقت یا مخالفت کنیم. الان ۱۵۰ دقیقه وقت مجلس گرفته می‌شود تا موافقان و مخالفان حرف بزنند درحالی که رئیس جمهور برنامه جداگانه‌ای به مجلس ارائه نداده است.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی متذکر شد: برنامه هفتم توسعه قبلاً تصویب شده و به تأیید شورای نگهبان رسیده است و ما الان ضرورتی ندارد که در موافقت یا مخالفت با برنامه هفتم یا سند چشم انداز صحبت کنیم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور قسم خورده که به قانون عمل کند و الان باید برنامه خود را ارائه می‌داد و به طور مصداقی و مشخص اعلام می‌کرد که برای مثال، برای تحقق آموزش و پرورش رایگان چه برنامه‌ای دارد.

نظر شما