شناسهٔ خبر: 68222351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

گرما و مشقت‌های اربعین بر اراده شیعیان تأثیری ندارد

شلمچه - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:سیل جمعیت به سمت عراق و عتبات روان است، به نظر می‌رسد سختی‌ها و مشقت‌هایی که در راه است بر اراده شیعیان با ایمان تاثیر نداشته باشد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین امیر رضا هدائی در بازدید از پایانه مرزی شلمچه در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص استقبال زائران اربعین با وجود گرمای هوا اظهار کرد: شور امام حسین (ع) و حرارتی که در قلب‌های مردم با ایمان، زائران ایرانی و غیرایرانی است بر گرمای هوا چیره شده و شاید بتوان گفت شوری که مشاهده می‌کنیم بیشتر از سال‌های گذشته است.

وی با بیان اینکه مردم اول صبح، پس از غروب آفتاب و شب را برای تردد انتخاب کرده‌اند، تصریح کرد: اکنون که در مرز هستیم مشاهده می‌کنیم سیل جمعیت به سمت عراق و عتبات روان است، به نظر می‌رسد سختی‌ها و مشقت‌هایی که در راه است بر اراده شیعیان با ایمان و عشاق امام حسین (ع) تاثیر نداشته باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمت رسانی مردم به زائران، گفت: در تمام مسیرهایی که دیدم و آمده‌ام، خدمت رسانی به اندازه کافی و گاهی حتی بیش از حد نیاز بوده است، هیچ کمبودی وجود ندارد و اکنون در مرز همه امکانات فراهم است.

حجت الاسلام هدائی افزود: از زائران خواهش دارم از راهنمایی، ارشادها و تعلیماتی که مسئولان دارند بیشتر تبعیت کنند تا ازدحامی که در ورودی‌های مرز است کمتر شود.

وی عنوان کرد: اکنون که در نقطه صفر مرزی هستیم، ترافیک روان است و جمعیت با حرکت معقولی به سمت مرز حرکت و عملیات زیارتی خود را آغاز می‌کنند.

نظر شما