شناسهٔ خبر: 68218776 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

ترکیب دو تیم مس رفسنجان و تراکتور اعلام شد

دراگان اسکوچیچ برای اولین بار پس از جدایی از تیم ملی به لیگ برتر بازخواهد گشت.

صاحب‌خبر -

 از چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، مس رفسنجان در ورزشگاه خانگی خود میزبان تراکتور است. دیداری که اولین بازی سرمربی سابق تیم ملی در لیگ برتر پس از مدت‌ها خواهد بود و از این حیث جالب توجه است.

رفسنجانی‌ها برای فصل جدید هم محرم نویدکیا را در تیم خود حفظ کرده‌اند و امیدوارند همانند نتایج نیم فصل دوم لیگ گذشته، شرایط خوبی را با این مربی تجربه کنند. محرم و شاگردانش که فصل گذشته با رسیدن به فینال جام حذفی تا یک قدمی کسب سهمیه آسیایی رفتند، امیدوارند امسال در لیگ برتر هم شرایط خوبی را تجربه کنند.

در سمت مقابل تراکتور با خرید دراگان اسکوچیچ سرمربی اسبق تیم ملی و چندین ستاره بزرگ و نامدار تصمیم گرفته این‌بار نتایج متفاوتی در زمان مالکیت محمدرضا زنوزی بگیرد و در همین راستا همه منتظر رونمایی از نسخه جدید کهکشانی تی‌تی‌ها در رفسنجان هستند و باید دید اسکو در بازگشت خود به لیگ برتر چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

نکات آماری: دو تیم در تاریخ لیگ برتر هشت مرتبه مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل کار سه برد برای هر تیم و دو تساوی بوده ولی با این وجود پرشورها در پنج بازی اخیر مقابل مس در تمامی رقابت‌ها فقط یک برد کسب کرده‌اند. همچنین نکته مثبت دیگر برای نارنجی‌ها شکست ناپذیری محرم نویدکیا برابر تراکتور است و باید دید این سرمربی در هفتمین تقابل با پرشورها باز هم موفق به ادامه این روند مثبت خود خواهد شد یا نه.

هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران

مس رفسنجان - تراکتور

جمعه ۲۶ مرداد ساعت ۱۹:۱۵

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

تیم داوری: محمدرضا تارخ، محمد هاشمی نسب، بهمن عبداللهی، مسعود حقیقی

ترکیب مس رفسنجان

حامد لک، محمد نژادمهدی، مجید نصیری، حسین کریم‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، فرشید باقری، محمدرضا مهدی‌زاده، عرفان شهریاری، محمد اکبری‌نسب، جلال‌الدین علی‌محمدی

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب تراکتور

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده، رحمان جعفری، تومیسلاو اشترکال

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

نظر شما