شناسهٔ خبر: 68214143 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برای تقابل آسیایی با تراکتور؛

عبدالکریم حسن به ایران برمی‌گردد!

عبدالکریم حسن مدافع ۳۰ ساله الوکره حالا خیلی زود باید دوباره به ایران برگردد تا مقابل تراکتور قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، با انجام قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد تراکتور و الوکره قطر قرار است در یک گروه همراه با موهون باگون هند و روشن کلاب تاجیکستان رقابت کنند.

یکی از نکات جذاب این گروه بازگشت دوباره عبدالکریم حسن مدافع سابق پرسپولیس به ایران است که حالا در قامت یک بازیکن قطری مقابل تی‌تی‌ها قرار می‌گیرد.

دفاع چپ ۳۰ ساله الوکره که حالا هشتمین دوره مسابقات آسیایی را تجربه خواهد کرد با قرار گرفتن برابر تراکتور و بازگشت دوباره به ایران، وضعیت قابل توجهی خواهد داشت.

عبدالکریم حسن در مدت کوتاهی که در ایران حضور داشت، بسیار برای هواداران پرسپولیس شخصیت محبوبی داشت و موفق شده بود خودش را تبدیل به یکی از چهره‌های محبوب این تیم بکند اما به یکباره با توجه به حواشی به وجود آمده برای جدایی‌اش از پرسپولیس و بازگشت دوباره به قطر، مقداری شرایط تغییر کرده.
 
او حالا در این دو دیدار قرار است مقابل همبازی‌های سابق خود نیز قرار بگیرد، چرا که تراکتور در ترکیب خود علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی سه بازیکن سابق پرسپولیس را دارد و به نوعی حالا عبدالکریم حسن در مدت کوتاه پس از خروج از ایران دوباره مقابل تیم ایرانی قرار می‌گیرد.

نظر شما