شناسهٔ خبر: 68209883 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دو بازیکن زیر 19 سال به ترکیب رسیدند؛

سورپرایز حسینی در افتتاحیه لیگ برتر

آلومینیوم اراک دو مهره گمنام در ترکیب اولیه خود مقابل استقلال خوزستان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در شرایطی 11 مهره اصلی خود در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان را معرفی کرده که در این بین فقط یک بازیکن با سن 30 سال دیده می‌شود و سایر نفرات را بازیکنانی با کمتر از این سن تشکیل می‌دهند و مهم‌تر اینکه دو بازیکن زیر 19 سال هستند.

حسینی که طی سالیان اخیر بازیکنان پرشمار و ستاره‌هایی مثل مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی، علیرضا کوشکی، سامان فلاح، محمدمهدی لطفی، عارف حاجی‌عیدی و ... را در لیگ برتر بازی داده و به فوتبال معرفی کرده، امروز هم به دو مهره زیر 19 سال بها داده و محمد خلیفه را درون دروازه و بهرام گودرزی را در ترکیب تیمش قرار داده است.

محمد خلیفه که سال گذشته نخستین تجربه لیگ برتری خود را زیر نظر حسینی به دست آورد و سه بازی برای آلومینیوم اراک انجام داد، امروز شماره یک تیمش مقابل استقلال خوزستان است و تبدیل به گلر اصلی ایرالکو در سن 19 سالگی شده است.

بهرام گودرزی، بازیکن 18 ساله آلومینیوم هم که سال گذشته چهار بار حضور در ترکیب را تجربه کرد و در نیمه‌نهایی جام حذفی هم مقابل مس رفسنجان در زمین بود، امروز یکی از 11 نفر اصلی تیمش برابر استقلال خوزستان است.

نظر شما