شناسهٔ خبر: 68206534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران:

کشف 382کيلو مواد مخدر در مازندران

صاحب‌خبر -
کشف 382کيلو مواد مخدر در مازندران

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از کشف 382کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری 32 سوداگر مرگ در پی اجرای طرح" آرامش 3 خبر داد

به گزارش خبرنگار آریادرساری، سردارحسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای برخورد با سوداگران مرگ و جمع آوری معتادان متجاهر،اجرای طرح آرامش 3 را با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن جرم خیز و آلوده به مواد مخدر در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : ماموران با تلاش شبانه روزی و هماهنگی با مراجع قضایی 32 قاچاقچی حرفه ای و 275 خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف 382 کیلوگرم انواع مواد صنعتی و سنتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده ، گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران 425معتاد متجاهر و 866 معتاد را  دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد  تحویل دادند.  

سردار حسن مفخمی شهرستانی در پایان اعتیاد به مواد مخدر را یکی از آسیب های جدی و مولد آسیب های اجتماعی مثل طلاق، بیکاری، فرار از منزل، ولگردی، ارتکاب به جرائمی مثل نزاع و درگیری، قتل ، سرقت ، و کارتن خوابی و ... دانست و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت سوداگران در عرصه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 ویا با حضور در مقرهای انتظامی به همکارنمان اطلاع دهند.

 

 

نظر شما