شناسهٔ خبر: 68206275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسئولان و اصحاب رسانه جهت مرتفع کردن مشکلات شهری گام بردارند

شهردار قزوین گفت: مسئولان و اصحاب رسانه باید دست در دست یکدیگر جهت احصا و مرتفع کردن مشکلات شهری گام بردارند و اگر کم‌کاری در حوزه اطلاع رسانی صورت گرفته است از رسانه‌ها می‌خواهیم با قلم‌های خود مشکلات موجود را انعکاس داده و به گوش ما برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آئین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان قزوین پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان شهرداری قزوین در محل تئاتر شهر قزوین برگزار شد.

مهدی صباغ شهردار قزوین ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: اصحاب رسانه و اهل قلم با بینش و آگاهی در مسایل مدیریت شهری، فرهنگی و اجتماعی و با هنر و تخصص خود در تلاشند از یک‌ سو مسائل، مشکلات، کمبودها و نارسایی های مردم را به مسئولان انتقال دهند و از سوی دیگر عملکرد، زحمات و تلاش آنها را نیز بیان کنند که از آنها تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: در مسائل مدیریت شهری زیاد به دنبال حاشیه‌سازی نیستیم و سعی ما بیشتر بر ارائه و نحوه خوب خدمات رسانی است و رضایت مردم برای ما داری اهمیت است.

صباغی افزود: قزوین در حوزه مدیریت شهری متحول گردیده است و این موضوع طبق نظرسنجی‌های أخذ شده از مردم  بوده است تا جایی که سعی داریم برای رفاه و آسایش زندگی روزمره شهروندان گام‌های بزرگ و اساسی برداریم.

وی ادامه داد: 461 شغل برای مدیریت شهری از ابتدای تولد تا مرگ تعریف شده و امروز در تمامی زمینه ها با رویکرد مردم محور عمل کردیم و تا حدودی هم موانع ساخت و ساز را از پیش روی سازندگان برداشته ایم.

وی با اشاره به احصاء مشکلات قزوین گفت: با مشارکت و کمک مردم توانستیم 22 مشکل در شهر قزوین احصاء کنیم و امروز مهم ترین معضل این شهر، موضوع ترافیک است که با بهره برداری از طرح های مختلف موفق به حل این موضوع شده‌ایم.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: احداث و تردد روزانه 86 هزار خودرو در 2 مسیر شرقی و غربی کمربندی آیت‌الله باریک‌بین و پیامبر اعظم (ص) و همچنین تردد انبوه خودروها در بلوار باهنر و مینودر، حجم بالایی از ترافیک درون شهری قزوین را کاهش داده و رضایت عمومی شهروندان را نیز به دنبال داشته اند.

صباغی ادامه داد: با شناسایی مشکلات ترافیکی متوجه آن شدیم که یکی از دلایل ترافیک در خیابان پادگان تردد وسیله حمل و نقل عمومی(اتوبوس) است.

وی افزود: به منظور حل معضلات ترافیکی خرید 25 دستگاه مینی بوس و 10 دستگاه ون در حوزه حمل و نقل درون شهری جهت رضایت شهروندان و همچنین استفاده از 160 هزار تن آسفالت برای اصلاح و زیرسازی سطح معابر شهر از ابتدای امسال تاکنون از جمله اقدامات شهرداری در حوزه ترافیک بوده است.

صباغی ادامه داد: با وجود مشکلات موجود در حوزه کمبود آب، فضاهای سبز مناسبی را در سطح شهر قزوین ایجاد کرده و در عین حال نیز تلاش داریم تا برای جابه‌جایی مشاغل مزاحم سطح شهر اقدامات بنیادینی را به عمل آوریم.

صباغی با اشاره به فعالیت های فرهنگی شهرداری قزوین، تصریح کرد: یکی از کارهای مهم شهرداری قزوین در حوزه فرهنگ، افتتاح تئاتر شهر بود که با راه اندازی و بهره برداری از آن تا به امروز 200 برنامه فرهنگی در این مکان برگزار شده است.

شهردار قزوین در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان و اصحاب رسانه باید دست در دست یکدیگر جهت احصا و مرتفع کردن مشکلات شهری گام بردارند و اگر کم‌کاری در حوزه اطلاع رسانی صورت گرفته است از رسانه‌ها می‌خواهیم با قلم‌های خود مشکلات موجود را انعکاس داده و به گوش ما برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما