شناسهٔ خبر: 68204058 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

بازی Kingdom Come: Deliverance 2 به تأخیر می‌افتد؟ بازی Kingdom Come: Deliverance 2 به تأخیر می‌افتد؟

اوایل سال جاری استودیو Warhorse و شرکت Deep Silver با پخش تریلر جدیدی از بازی اکشن نقش‌آفرینی Kingdom Come: Deliverance 2 رونمایی کردند. این دنباله برای انتشار در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است، اما اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا این برنامه دستخوش تغییراتی شده

صاحب‌خبر -

اوایل سال جاری استودیو Warhorse و شرکت Deep Silver با پخش تریلر جدیدی از بازی اکشن نقش‌آفرینی Kingdom Come: Deliverance 2 رونمایی کردند. این دنباله برای انتشار در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است، اما اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا این برنامه دستخوش تغییراتی شده است.

همان‌طور که یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با نام Wario64 گزارش داد، تعدادی از خرده‌فروشی‌ها ازجمله Best Buy و Walmart اخیرا به تأخیر احتمالی بازی Kingdom Come: Deliverance 2 تا ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ (۱۱ فوریه ۲۰۲۵) اشاره داشتند؛ هرچند این تاریخ درحال‌حاضر جای خود را به تاریخ عرضه دیگری داده است.

بازی Kingdom Come: Deliverance 2 در افتتاحیه گیمزکام به نمایش گذاشته می‌شود و یک تریلر گیم‌پلی ۲۰ دقیقه‌ای از این دنباله نیز در تاریخ ۳۱ مرداد (۲۱ اوت) پخش می‌شود. بنابراین اگر این بازی با تأخیر مواجه شده باشد، این موضوع احتمالا در نمایشگاه گیمزکام به‌طور رسمی اعلام خواهد شد. این بازی در زمان عرضه دردسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

بازی Kingdom Come: Deliverance 2 در سرزمین بوهم قرن ۱۵ جریان دارد و بار دیگر کنترل هنری از اسکالیتز را به بازیکن‌ها محول می‌کند که به‌دنبال گرفتن انتقام قتل والدین خود است. قهرمان اصلی داستان در طول این ماجراجویی با چندین چهره سرشناس ازجمله پادشاه مجارستان و ژیگموند ملقب‌به روباه سرخ نیز دیدار خواهد کرد.

صفحه Kingdom Come: Deliverance 2 در فروشگاه بست بای

منبع: zoomg-370681

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

زمان انتشار Kingdom Come: Deliverance 2 لو رفت

ادامه مطلب

بازی Kingdom Come: Deliverance فروش مطلوبی داشت

ادامه مطلب

بازی Kingdom Come: Deliverance 2 به‌زودی معرفی می‌شود

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما