شناسهٔ خبر: 68203429 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برای نخستین بازی لیگ بیست و چهارم؛

مدافعان خسته و پرریسک تیم ملی روی نیمکت پرسپولیس

مهدی مرتضویان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب متفاوتی را برای چینش خط دفاعی خود در نظر گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، خوان کارلوس گاریدو عصر امروز پنجشنبه نخستین تجربه سرمربیگری خود در پرسپولیس را مقابل ذوب آهن اصفهان خواهد داشت. نگرش گاریدو به شیوه بازی تیمش سبب شده تا هواداران این تیم منتظر ترکیب نخست پرسپولیس درب فصل بیست و چهارم باشند.

کادرفنی سرخپوشان پایتخت با توجه به عملکرد بازیکنان در تمرینات پیش فصل تصمیم دارد ترکیب نسبتا متفاوتی را در برای خط دفاعی این تیم وارد زمین کند.

پرسپولیس که دیگر علیرضا بیرانوند را در چارچوب دروازه خود ندارد از الکسی گندوز خرید تابستانی خود در این بازی رونمایی خواهد کرد که قطعا تجربه سختی برای او جهت هماهنگی با خط دفاعی تیمش دارد.

محمدحسین کنعانی زادگان همچون فصل گذشته رهبری خط دفاعی را بر عهده دارد اما کنار او مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی بازی نخواهند کرد تا فرشاد فرجی در قلب دفاع پرسپولیس قرار بگیرد. نبود دفاع چپ باعث حضور وحید امیری در این پست شده است و ایوب العملود نیز به عنوان مدافع راست بازی خواهد کرد.

گولسیانی به دلیل فشار ناشی از حضور در یورو ۲۰۲۴ و پورعلی گنجی به علت ریسک حضورش در بازی نیمکت نشین خواهند بود.

باید دید اندیشه‌های گاریدو برای دفاع از دروازه تیمش چه نتیجه‌ای را در اولین حضور رسمی او روی نیمکت پرسپولیس به همراه خواهد داشت.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود. عدم آمادگی ورزشگاه‌های استان تهران باعث برگزاری این دیدار در استان مرکزی شد.

نظر شما