شناسهٔ خبر: 68199828 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

داستان دلخراش پدر فلسطینی در غزه

وقتی با شناسنامه‌ها برگشت دوقلوها و مادرشان به شهادت رسیده بودند

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، پدر جوان، وقتی با فرم‌های کاغذی مربوط به تولد نوزاد -که برای گرفتن شناسنامه است -به خانه بر می‌گردد، نه اثری از خانه می‌بیند و نه اثری از دوقلوهای تازه به دنیا آمده‌اش. صهیونیست‌ها هم دوقلوها و هم مادر این طفل‌های معصوم را کُشته بودند.
 
ماجرا همین دیروز و در شمال غزه اتفاق افتاد. «محمد ابو القمصان» از آوارگان فلسطینی ساکن شمال این باریکه صاحب فرزندانی دو قلو شد اما شادی او خیلی زود به غم و اندوهی عمیق و بی‌پایان تبدیل شد.

طبق تصاویر وگزارش‌هایی که منتشر شده است، او پس از به دنیا آمدن دو قلوهایش رفته بود تا برایشان شناسنامه بگیرد، اما وقتی به خانه بازگشت، دو قلوها همراه با مادرشان در حمله ارتش اشغالگر صهیونیستی به «دیر البلح» به شهادت رسیده بودند.

انتشار تصاویر این پدر‌گریان، در حالی که فرم‌های تولد کودکانش را بلند کرده و بلند بلند‌گریه می‌کند، بازتاب زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ها داشت. فقط چند روز از تولد آنها گذشته بود که صهیونیست‌ها، با بمب‌های سنگین و پیشرفته آمریکایی، تمام خانواده محمد را گرفتند!
 
بی خود نیست به صهیونیست‌ها «کودک‌کُش» می‌گویند. طبق گزارش‌های دقیق، 16هزار تن از 40 هزار شهید جنایات اسرائیل در غزه، کودک و نوزادند و اجساد هزاران نفر هم هنوز زیر آوارها باقی مانده‌اند.

در غزه، حتی یک نفر نیست که یکی از اعضای دور یا نزدیکش، به دست صهیونیست‌ها به شهادت نرسیده باشد و دقیقا از همین روست که کارشناسان می‌گویند، «حماس» از بین رفتنی نیست! چون هر فلسطینی که بزرگ می‌شود، دلیل، انگیزه و کینه کافی برای نبرد با صهیونیست‌ها برای انتقام را دارد! و همین کینه مقدس است که، صهیونیست‌ها را در میادین جنگ به خاک سیاه نشانده است.

نظر شما