شناسهٔ خبر: 68198466 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

اعترافات مردی که شریکش را در حمایت از خواهرش کشت

مردی که با شریک خود درگیر شده و پس از آن به کما رفته بود با وجود اقدامات پزشکی پس از دو ماه جان خود را از دست داد.

صاحب‌خبر -
اعترافات مردی که شریکش را در حمایت از خواهرش کشت
کد خبر: 671252
|
۱۴۰۳/۰۵/۲۴ ۲۲:۳۵:۴۹

مردی که با شریک خود درگیر شده و پس از آن به کما رفته بود با وجود اقدامات پزشکی پس از دو ماه جان خود را از دست  داد.

به گزارش سایت جنایی،‌ بعد از مرگ مردی ۳۴ ساله‌ که دو ماه در کما بود، خانواده‌اش با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران‌ با طرح شکایتی از شریک فرزند خود به اتهام قتل شکایت کردند و وقتی مقابل بازپرس محسن اختیاری نشستند، گفتند: چند روز قبل پسر ۳۴ ساله ما فوت شد اما مرگ او مرگ معمولی نبود، او به قتل رسیده است.

آنها در توضیح ماجرا گفتند: پسر ۳۴ ساله ما با دوستش در لواسان بساط بلال و کباب داشت. او خردادماه امسال با شریکش به نام ناصر درگیر شد و ناصر او را با چاقو زد. بعد از آن پسر ما به کما رفت و چند روز پیش روی تخت بیمارستان فوت شد. به همین دلیل ما الان برای شکایت به دادسرای جنایی آمده‌ایم.

این در حالی بود که با آغاز تحقیقات جنایی از سوی بازپرس اختیاری مشخص شد خانواده مقتول پیش از فوت پسرشان نیز شکایتی در دادسرای محل وقوع درگیری مطرح کرده بودند اما چون پسرشان در کما بود عملاً تحقیق از او ممکن نبود و فرد ضارب نیز پس از بازداشت و بازجویی با اخذ وثیقه سنگین آزاد شده بود.

در پی به دست آمدن این نتایج، متهم این بار به دادسرای جنایی تهران احضار شد و او که مردی ۵۰ ساله است در بازجویی‌ها گفت: دو فرزند دارم و حدود ۱۵ سال است با دوستم که کشته شده است شریک هستم. اول دو نفری با هم کار می‌کردیم اما چند سالی بود که خواهرم هم با ما شریک شده بود.

این متهم در مورد شب حادثه گفت: مشغول آماده کردن بساط بلال و کباب بودیم. دوستم آن شب مشروب خورده بود و حالش خوب نبود. ما مشغول ذغال درست کردن بودیم که او وقتی می‌خواست ذغال‌ها را جابه‌جا کند به جای انبر از دستش استفاده کرد و حسابی دستش سوخت. همان موقع بود که فوری بساط را جمع و با خواهرم او را سوار ماشین پرشیای خواهرم کردیم تا به دکتر برسانیم. به سمت نازی‌آباد راه افتادیم و وسط راه خواهر به او درباره مصرف مشروب تذکر داد. شریکم با خواهرم جروبحث کرد و چند مشت به خواهرم زد. آن موقع با وساطت من ماجرا تمام شد و بعد به بیمارستان رفتیم و دستش را پانسمان کردیم. بعد از این ماجرا به او گفتم چه کاری بود که کردی و خواهرم را زدی؟ این بار با من جروبحث کرد و من را با مشت زد. بعد هم چاقویی از داشبورد ماشین خواهرم برداشت و خواست من را بزند. وقتی دیدم ول‌کن نیست من هم چاقوی میوه‌خوری را که در ماشین بود، برداشتم و با چاقو ضربه‌ای به قفسه سینه‌اش زدم. وقتی دیدم خونی شده خودم با خواهرم او را به بیمارستان رساندیم. اول حالش بهتر بود اما الان فوت شده است. من اصلاً قصد کشتنش را نداشتم و پشیمان هستم.

در حال حاضر جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته و مرد متهم هم با دستور بازپرس جنایی بازداشت شده تا در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار بگیرد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما