شناسهٔ خبر: 68198243 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

قول وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به نمایندگان

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: مهمترین مطالبات اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس تبدیل وضعیت و تعdین تکلیف ۲۶ هزار نیروی خدمات بود که وزیر قول داد به محض استقرار در وزارتخانه نسبت به تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت این نیروها اقدام کند.

صاحب‌خبر -

سمیه رفیعی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی   ، در تشریح نشست بعدازظهر این کمیسیون با حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت چهاردهم، گفت: برنامه‌های کاظمی در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت که مبتنی بر برنامه هفتم توسعه و سند بنادی تحول آموزش و پرورش بود.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس بر تقویت و احیای هنرستان‌های کشاورزی، ارتقا مهارت دانش‌آموختگان حوزه کشاورزی، توجه به حوزه تربیت در کنار تعلیم، توجه به نیازهای روز و آینده کشور و توجه به حوزه سواد رسانه ای تاکید کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: یکی از مهمترین مطالبات رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس تبدیل وضعیت و تعیین تکلیف ۲۶ هزار نیروی خدمات بود که وزیر قول داد به محض استقرار در وزارتخانه نسبت به تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت این نیروها اقدام کند.

رفیعی ادامه داد: کمبود سرانه فضاهای آموزشی در شهرهای مختلف، تامین  ۷۶ هزار نیروی آموزش پرورش باتوجه به کمبود نیرو در این وزارتخانه و استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگان مورد مطالبه قرار گرفت این امر از جمله دغدغه نمایندگان و وزیر پیشنهادی بود.

وی افزود: در پایان این نشست اکثریت نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس حمایت قاطع خود را از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام کردند./خانه ملت

 

نظر شما