شناسهٔ خبر: 68195899 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

مسافران بخوانند/جزئیات جدید از عرضه بلیت‌ هواپیمای اربعین

اقتصادنیوز: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از عرضه ۹۰درصد بلیت پروازهای اربعین تا روز شنبه ۲۷ مردادماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کاپیتان محمد محمدی بخش در نشست با مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی بر هماهنگی و مدیریت پروازهای اربعین حسینی تاکید کرد و خواستار همکاری شرکت‌ها در بحث عملیات پروازی، تعمیر و نگهداری، تامین قطعه و ... با یکدیگر شد.

وی ضمن تاکید بر ممنوعیت فروش بلیت به صورت گروهی بدون هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری، افزود: میزان تقاضا و عرضه پروازهای اربعین حسینی نسبت به سال ۱۴۰۰ به بیش از پنج برابر افزایش یافته و برای عملیات پروازی امسال جابه جایی ۵۰۰هزار زائر از طریق بخش حمل و نقل هوایی پیش بینی شده است.

کاپیتان محمدی بخش همچنین از رفع مشکل تامین ارز ایرلاین ها تا امروز خبر داد و گفت: پروازهای اربعین از ۲۶ فرودگاه کشور انجام می‌شود و قصد داریم با اضافه کردن ۲ فرودگاه تعداد آن را به ۲۸ فرودگاه برسانیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مدیران عامل شرکت های هواپیمایی خواست نسبت به اطلاع رسانی به موقع به مسافران اقدام و بسته های فرهنگی مناسبی به زائران در طول پرواز، ارائه دهند.

خبر مرتبط
جزئیات مهم از شعب کشیک فروش ارز اربعین

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: شعب کشیک بانک‌های عامل فروش ارز اربعین جمعه ۲۶ مردادماه دایر هستند.

وی افزود: همچنین سرعت توزیع بلیت‌ها ظرف یکی دو روز اخیر بیشتر خواهد شد و ۹۰درصد بلیت های پروازهای اربعین تا روز شنبه (۲۷ مردادماه) واگذار خواهد شد.

 

نظر شما