شناسهٔ خبر: 68195242 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اقدام فوری رپر معروف برای نجات یک باشگاه؛ تلاقی دریک و ونیز در فوتبال!

حضور دریک رپر معروف به عنوان سرمایه گذار در باشگاه Venezia که در سری‌آ بازی می‌کند تایید شد.

صاحب‌خبر -
اقدام فوری رپر معروف برای نجات یک باشگاه/ تلاقی دریک و ونیز در فوتبال!
کد خبر: 671243
|
۱۴۰۳/۰۵/۲۴ ۱۷:۴۲:۳۳

دریک، فوق ستاره رپ، حالا به عنوان یکی از سرمایه‌گذارهای این باشگاه شناخته می‌شود. برند او به عنوان زیرمجموعه نایک با نام NOCTA اسپانسر رسمی کیت باشگاه خواهد شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به این ترتیب دریک در باشگاه سری‌آ سهام‌دار می‌شود. این به نجات ونزیا از ورشکستگی کمک می‌کند.

دریک جدیدترین سوپراستاری است که در یک باشگاه فوتبال سهم گرفته است. این خواننده رپ کانادایی از طریق گروه APEX در Venezia سرمایه‌گذاری کرده است، در اقدامی که طبق گفته ESPN به این شکل خواهد بود که برند زیرمجموعه نایک NOCTA جایگزین کاپا به عنوان حامی کیت باشگاه می‌شود.

اپکس در بیانیه‌ای در اینستاگرام گفت: «دریک به عنوان یک نماد جهانی به گروه سرمایه‌گذاران Venezia در کنار APEX ملحق شده است تا باشگاه را قبل از شروع فصل سری A تامین مالی کند. برند زیرمجموعه نایک NOCTA اسپانسر رسمی کیت تیم می‌شود که گامی بزرگ به سوی ادغام فرهنگ و ورزش در این این تیم است.»

طبق گزارش GQ Italia، دریک موفق شده است 40 میلیون دلار (36 میلیون یورو) برای سرمایه گذاری در ونزیا جمع آوری کند و به نجات باشگاه از ورشکستگی کمک کند. ونزیا نیز با بازگشت به لیگ برتر ایتالیا تقویت شده است. این باشگاه در مرحله پلی آف کرمونز را شکست داد تا در فصل 2024-2025 به سری آ بازگردد.

مت بابل، سخنگوی دریک، گفت: «ما از شراکت با Venezia ، تیمی که مظهر تاریخ غنی و فرهنگ پر جنب و جوش ونیز است، هیجان زده هستیم. این نقطه تلاقی کامل ورزش و فرهنگ است و ما مشتاقانه منتظر مشارکت هستیم.»

مدیر برند Venezia Fabrizia Monteleone افزود: «یکی از اهداف Venezia استفاده از محبوبیت جهانی فوتبال برای جلب توجه بین المللی به یکی از مهم ترین شهرهای جهان از نظر فرهنگی است. Venezia به عنوان سفیر شهر ونیز و همینطور رابطه باشگاه با NOCTA ماموریت گسترده‌ برای بزرگداشت میراث فرهنگی شهر را تقویت می‌کنند»

ونزیا قرار است روز یکشنبه فصل جدید سری آ اولین بازی خود را خارج از خانه مقابل لاتزیو آغاز کند. مجموعه کاملی از کیت های جدید برای کمپین 2024-25 در ماه سپتامبر در دسترس خواهد بود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما