شناسهٔ خبر: 68194401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

کارکنان علوم پزشکی هرمزگان به سفر اربعین اعزام شدند

حوزه / سرپرست معاونت اجرایی شبکه بهداشت استان هرمزگان از اعزام جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی این استان به مقصد کشور عراق به همت بسیج جامعه پزشکی معاونت بهداشتی هرمزگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، دکتر بهشته شمسائی سرپرست معاونت اجرایی شبکه بهداشت استان هرمزگان، از اعزام جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی این استان به مقصد کشور عراق به همت بسیج جامعه پزشکی معاونت بهداشتی هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اردوی برون‌مرزی فرهنگی و زیارتی به مقصد سفر اربعین در کشور عراق با حضور جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی از سراسر استان به همراه خانواده‌های آنها تدارک دیده است.

شمسائی افزود: این سفر از ۲۴ مردادماه آغاز و تا پایان ماه جاری به مدت هشت روز به طول خواهد انجامید که حضور در بارگاه منور امام علی(ع) در شهر نجف و زیارت قبر مطهر ایشان و همچنین حضور در شهر کربلا معلی و عرض ارادت به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت عباس(ع) و یاران باوفایشان از اهداف اصلی این سفر خواهد بود.

سرپرست معاونت اجرایی شبکه بهداشت استان هرمزگان، با بیان اینکه اجتماع مذهبی اربعین با حضور مردم مختلف از کشورهای دنیا در سال‌های اخیر تاکنون در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: مسلمانان با حضورشان وحدت و انسجام اجتماعی و دینی را اعلام می‌کنند.

وی همدلی با مردم غزه را در اربعین سال جاری پررنگ‌تر از سال‌های گذشته عنوان کرد و یادآور شد: ما می‌توانیم با خیل عظیم شیعیان و همچنین اهل‌تسنن دنیا، مشت محکمی باشیم بر دهان اسرائیل و پیروزی مسلمانان جهان به‌خصوص مردم غزه در این سفر از حاجات تمامی مسلمین خواهد بود.

انتهای پیام. /

نظر شما