شناسهٔ خبر: 68191715 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

قرارداد فقط تا سپتامبر

قطع همکاری قریب‌الوقوع بارسلونا با تیاگو

تیاگو آلکانترا فقط تا پایان سپتامبر دستیار هانسی فلیک خواهد بود و او حتی در عکس رسمی فصل بارسلونا نیز حضور نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو آلکانترا یکی از دستیاران هانسی فلیک در شروع مربیگری او در باشگاه بارسلوناست. او به درخواست خود فلیک با بارسلونا قراردادی موقت بسته و هدف، کمک به او برای وفق پیدا کردن سریع در باشگاه کاتالان است.

فلیک کسی را می‌خواست که به آلمانی و اسپانیایی مسلط باشد، باشگاه بارسلونا را خوب بشناسد و به بازیکنان هم نزدیک باشد. تیاگو زمانی که بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام کرد، همه این پارامترها را داشت. به همین دلیل مربی از او درخواست کمک کرد و تیاگو نیز قبول کرد. او زیر نظر فلیک در بایرن توانست فاتح لیگ قهرمانان شود.

امروز اسپورت نوشت که این همکاری فقط برای حدود سه ماه بوده است. بنابراین، تیاگو در پایان سپتامبر راه خود را از بارسلونا جدا خواهد کرد، زمانی که امیدوار است فلیک توانسته باشد خودش را با بارسا کاملا وفق دهد.

این ملی پوش سابق اسپانیایی بدون اینکه بخواهد در کانون توجه باشد، این مدت به طور کامل درگیر وظیفه خود بوده است. او همواره در تمرینات و مسابقات با فلیک بوده اما در عکس رسمی کادرفنی حضور نداشت.

به این ترتیب تیاگو از ماه سپتامبر  باید برنامه‌ای جدید برای آینده خود ترسیم کند. به نظر می‌رسد او قصد دارد کلاس‌های مربی‌گری را شروع کند و روزی خودش به نیمکت بارسلونا برسد.

نظر شما