شناسهٔ خبر: 68191141 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

خنده‌دارترین سریال انیمۀ سال 2024 را از دست ندهید خنده‌دارترین سریال انیمۀ سال 2024 را از دست ندهید

فرادید| در حالیکه در حال حاضر فقط 6 قسمت از انیمۀ سریالی «دوست گوزن من، نوکوتان» (My Deer Friend Nokotan) پخش شده است، خیلی‌ها از همین حالا آن را شادترین، مفرح‌ترین و حتی بهترین انیمۀ امسال می‌دانند. به گزارش فرادید؛ این سریال با روایت طنزآمیز جذاب و شخصیت‌های عجیب و غریبش به سرعت توانسته جایگاه

صاحب‌خبر -

فرادید| در حالیکه در حال حاضر فقط 6 قسمت از انیمۀ سریالی «دوست گوزن من، نوکوتان» (My Deer Friend Nokotan) پخش شده است، خیلی‌ها از همین حالا آن را شادترین، مفرح‌ترین و حتی بهترین انیمۀ امسال می‌دانند.

به گزارش فرادید؛ این سریال با روایت طنزآمیز جذاب و شخصیت‌های عجیب و غریبش به سرعت توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان علاقه‌مندان به انیمه پیدا کند. «دوست گوزن من نوکوتان» با الهام از مانگایی به همین نام ساخته شده و داستانی شیرین و سرگرم‌کننده را روایت می‌کند که هرچقدر موقعیت‌هایش «مسخره‌تر» می‌شوند، جذابیتش هم بیشتر می‌شود.

3

داستان این سریال از جایی آغاز می‌شود که توراکو کوشی، یک دختر دانش‌آموز نمونه، در مسیر رفتن به مدرسه با دختری به اسم نوکوتان مواجه می‌شود که شاخ‌هایی شبیه گوزن دارد و با شاخ‌هایش از سیم خطوط تلفن آویزان شده است. توراکو به نوکوتان کمک می‌کند و بعد از ظهر در مدرسه می‌بیند که او هم به عنوان دانش‌آموز جدید وارد مدرسه شده است.

در مدرسه، نوکوتان هر طور که شده با توراکو دوست می‌شود و او را وادار می‌کند که ریاست باشگاه جدیدالتاسیس گوزن را به عهده بگیرد. نوکوتان از گذشتۀ مرموز و بزهکارانۀ توراکو خبر دارد و به همین خاطر توراکو مجبور است که هوای او را داشته باشد.

حالا توراکو از یک طرف باید شخصیت خود به عنوان یک دختر درس‌خوان و نمونه را در مقابل هم‌مدرسه‌ای‌هایش حفظ کند و هم از طرف دیگر باید با رفتارهای عجیب و غریب نوکوتان کنار بیاید. این تضاد یکی از مواردی است که باعث ایجاد موقعیت‌های طنزآمیز و مفرح در جریان ماجراهای گوناگون سریال می‌شود. از جمله این ماجراها و موقعیت‌ها می‌توان به مسائل مربوط به تشکیل باشگاه گوزن، رقابت نوکوتان با خواهر توراکو و مواجهۀ آنها با مشکلات روزمرۀ دانش‌آموزی اشاره کرد.

2

شخصیت‌های این انیمه طراحی فوق‌العاده‌ای دارند که بیننده را خیلی زود با آن‌ها همراه و همدل می‌کند؛ شخصیت‌هایی که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. نوکوتان با شخصیت پرانرژی و عجیب و غریب خود و توراکو با شخصیت آرام و مسئولیت‌پذیر خود به داستان عمق و جذابیت می‌بخشند.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت سریال که در واقع عامل اصلی موفقیت زودهنگام آن نیز هست، کمدی‌های موقعیتی درخشان و دیالوگ‌های طنزآمیزی است که بسیار به‌جا و درست استفاده می‌شوند؛ شوخی‌هایی غیرمنتظره و خلاقانه که در اغلب موارد باعث خنده و لذت بیننده می‌شوند؛ صرف نظر از اینکه بیننده چه سن و سالی داشته باشد!

موسیقی متن مناسب هم نقطۀ قوت دیگر این انیمه است که به هیچ وجه نباید فراموشش کرد. همین حالا آهنگ آغازین سریال با ریتم جذاب و متن جالبش در یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب شده است. سایر آهنگ‌های سریال هم نشاط‌آور و شنیدنی هستند و کاملا با فضای مفرح آن مطابقت دارند.

در مجموع «دوست گوزن من نوکوتان» یک انیمه کمدی جذاب و سرگرم‌کننده است که با شخصیت‌های دوست‌داشتنی و داستان شیرین خود، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. اگر به دنبال انیمه‌ای هستید که بتوانید با آن به ذهنتان استراحت بدهید و بخندید، این انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

منبع: faradeed-201635

نظر شما