شناسهٔ خبر: 68189428 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پرواز مستقیم به امارات؛

برنامه دقیق تیم ملی در اردوی اصفهان

نایب رئیس فدراسیون فوتبال برنامه تیم ملی در بازی با قرقیزستان و بازی بعدی را توضیح داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پس از آغاز رقابت‌های لیگ برتر شاهد تشکیل اردوی تیم ملی برای حضور در اولین بازی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی خواهیم بود و امیر قلعه‌نویی تیمش را آماده مصاف با قرقیزستان خواهد کرد.

همان‌طور که در جریان قرار دارید، تیم ملی به دلیل مهیا نبودن شرایط میزبانی در ورزشگاه آزادی قرار است در اصفهان و در ورزشگاه فولادشهر بازی کند و حالا نبی به طور دقیق برنامه تیم ملی در سفر به اصفهان و سپس سفر بعدی تیم ملی را در نشست خبری امروز صبح خود اعلام کرده است.

او در این باره می‌گوید: «تیم ملی دوازدهم شهریور ماه به اصفهان می‌رود و چند روزی در این شهر تمرین می‌کند و در تاریخ پانزدهم همین ماه به مصاف قرقیزستان می‌رود. تیم ملی در تاریخ هفدهم شهریور ماه مستقیم از اصفهان راهی العین امارات می‌شود تا بیستم شهریور ماه با تیم ملی این کشور روبه‌رو شود و بیست‌ودوم همین ماه نیز به تهران بازمی‌گردیم. امیدواریم با توجه به اینکه اصفهان در میزبانی بهترین شرایط را داشته است در این دیدار نیز بتوانیم از میزبانی اصفهان و هواداران فهیم استفاده کنیم. بار دیگر باید از همه کسانی که در این مدت زحمت کشیدند، تشکر کنم. قطعاً جلساتی در اصفهان برگزار خواهد شد تا کار را به خوبی در این شهر به ثمر برسانیم.»

نظر شما