شناسهٔ خبر: 68189312 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

بزرگترین اتوموبیل‌ساز ایران اعلام کرد

وام ویژه برای متقاضیان ثبت نام خودرو

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مشتریانی که خواهان وکالتی کردن حساب خود برای ثبت‌نام فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو هستند، ۸۰ میلیون تومان وام (بدون ضامن و با کارمزد صفر درصد) تخصیص می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با توجه به در پیش بودن طرح ثبت‌نام فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو و نیاز به وکالتی کردن حساب مشتریان برای شرکت در این طرح، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خدمتی جذاب و متفاوت را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. برای ثبت‌نام فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو به ۲۳۰ میلیون تومان نقدینگی نیاز است. در صورتی که مشتری ۱۵۰ میلیون تومان را در حساب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خود تودیع کند، می‌تواند ۸۰ میلیون تومان نیز از این بانک وام دریافت کند. این وام بدون نیاز به ایجاد معدل حساب، با کارمزد صفر درصد و بدون ضامن به مشتریان تخصیص می‌یابد.

بر این اساس، در صورتی که افراد تمایل دارند در طرح مذکور شرکت کنند، اما در حال حاضر با کسری منابع روبه‌رو هستند، می‌توانند با دریافت وام ۸۰ میلیون تومانی از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نسبت به شرکت در طرح اقدام کنند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما