شناسهٔ خبر: 68183082 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یک مشکل اساسی در یادگار: چمن با خاک رس!

سعید مظفری‌زاده مشکل اصلی ورزشگاه یادگار را شرح داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش‌ ”ورزش سه”، مدیرعامل تراکتور در مورد این استادیوم گفت: ورزشگاه یادگار امام یک مشکل اساسی در چمن دارد که در فصل بارندگی به دلیل زیرساخت خاک رسی که دارد و جذب آب خوبی ندارد، دچار مشکل می‌شود. برای برطرف شدن این مشکل باید در یک مقطع زمانی مناسبی تعمیرات انجام شود تا هواداران تراکتور بتوانند در طول فصل به استادیوم بیایند و از تیم‌شان حمایت کنند.

او با اشاره به چمن ورزشگاه اظهار داشت: اواخر فصل گذشته و در فروردین ماه پیشنهادی شد که این کار انجام شود. در آن مقطع ما در اوج بازی‌های حساس‌مان بودیم و درست نبود. اما ما این تقاضا را داشتیم و داریم که این چمن درست شود، چون سرمایه استان است و خیلی به تیم فوتبال تراکتور و مس سونگون کمک خواهد کرد‌. امیدوارم با برنامه‌ریزی اداره کل ورزش و جوانان استان و بودجه‌ای که پیش‌بینی شده است، این تعمیرات به موقع انجام شود که در فصل بارندگی هم تیم‌های استان دچار مشکل نشوند.

ویدئو: 349888

وی افزود: جا دارد از آقای ستوده‌نژاد و هیئت فوتبال و مسئولان استان تشکر کنم که خیلی برای آماده‌سازی استادیوم و رساندن استادیوم به شروع مسابقات زحمت کشیده‌اند. امیدوارم زحمتی که کشیدند، با تکمیل گیت‌ها کامل شود و ما این فرصت را داشته باشیم.

مدیرعامل تراکتور درباره روند بازسازی استادیوم توضیح داد: من خودم بازدید کردم و درخواست هم داده‌ام که کار سریع‌تر انجام شود. واقعا شبانه‌روز کار می‌کنند که قول داده‌اند حداقل ۳۰ تا ۳۸ گیت را آماده کنند که برای بازی پرسپولیس مشکلی بابت گیت‌ها نداشته باشیم. باقی موارد هم که انجام شده است.

نظر شما