شناسهٔ خبر: 68180726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حریف سپاهان در قطر زمین‌گیر شد؛

حذف سردار آزمون از جمع نخبگان!

شباب الاهلی در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود نتوانست مقابل الغرافه نمایش موفقی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شباب الاهلی امارات در حالی که برای دومین مسابقه پیاپی سردار آزمون را در ترکیب اولیه نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه البیت به مصاف تیم الغرافه قطر رفت تا دیدار مرحله نهایی پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را برگزار کند.

شباب الاهلی که هفته گذشته با گلزنی سردار آزمون شکست را جبران کرده و کار را به وقت‌های اضافه کشیده و در نهایت هم به برتری چهار بر یک در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان رسیده بود، امشب نتوانست در دیدار خارج از خانه برابر الغرافه قطر نمایش موفقی داشته باشد و عملکردی دور از انتظار نسبت به بازی قبل ارائه داد.

الغرافه که فصل گذشته به مقام سوم در لیگ ستارگان قطر رسید و در نقل و انتقالات تابستانی هم با جذب بازیکنانی مثل خوسلو، ستاره فصل گذشته رئال مادرید عملکرد خوبی داشت، به دنبال کسب پیروزی برابر شباب الاهلی بود تا راهی مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا شود که این اتفاق هم افتاد.

خوسلو که چهار روز قبل در هفته اول لیگ ستارگان قطر حضور کامل در ترکیب الغرافه داشت، امروز هم در جمع نفرات اصلی برابر یاران سردار آزمون قرار گرفت و خیلی زود دروازه شباب الاهلی امارات را در دقیقه 6 باز کرد که وی‌ای‌آر گل این ستاره اسپانیایی را نپذیرفت.

2067731

بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما در دقیقه 50 فرجانی ساسی، ستاره تونسی الغرافه توپ ارسالی از سمت راست زمین را با ضربه سر دیدنی وارد دروازه شباب الاهلی کرد تا قطری‌ها با یک گل پیش بیفتند.

سردار آزمون در زمانی که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود الغرافه در جریان بود، به زمین آمد و در دقیقه 58 به خط حمله شباب الاهلی اضافه شد که برخلاف دیدار با سپاهان این بار نتوانست کاری از پیش ببرد و گلزنی کند و در نهایت هم تیمش شکست خورد.

یاران آزمون با وجود اینکه بازی 10 دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم داشت و داور هم دو دقیقه هم بیشتر از این زمان بازی را به جریان انداخت، نتوانستند گل تساوی را مقابل الغرافه بزنند تا شباب الاهلی با شکست یک بر صفر از راهیابی به لیگ نخبگان آسیا باز بماند و به لیگ قهرمانان برود.

نظر شما