شناسهٔ خبر: 68178359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی اعلام کرد؛

کشف اموال مسروقه و دستگیری ۴ سارق توسط مرزبانان هنگ سرخس

مشهد- فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف اموال مسروقه و دستگیری ۴ سارق توسط مرزبانان هنگ سرخس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد با سارقین و افراد سودجو بویژه در سطح روستاهای مرزی، مرزبانان هنگ مرزی سرخس با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند طی ۲ عملیات جداگانه ۴ سارق را دستگیر و از ناحیه آنها اموالی که سرقت نموده بودند را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مدتی قبل احدی از مرزنشینان با مراجعه با پاسگاه مرزی استان از سرقت مقادیری از اموالش خبر داد که بلافاصله موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی مخفی گاه سارقین را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه ۲ سارق را دستگیر و مقادیری اموال مسروقه (شامل یک دستگاه تلویزیون، ۳ دستگاه گوشی، تنه موتورسیکلت، ۳۰ متری لوله آبیاری و توری فلزی، هیتر برقی، گیرنده دیجیتال، و ادوات سرقت) را در محل کشف، که ۲ سارق در محل دستگیر و به همراه اموال کشف شده تحویل مراجع قضائی شد تا اموال مسروقه از طریق مبادی مربوطه تحویل مالباختگان شود.

شجاع از دستگیری ۲ سارق در عملیاتی دیگر خبر داد و عنوان داشت: مرزبانان هنگ مرزی سرخس با عنایت به اعلام سرقتی دیگر از مرزنشینان، موضوع را پیگیری و موفق شدند ۲ سارق را شناسایی و از مخفی گاه آنها نیز اقلام سرقتی شامل (موتور و رادیات یخچال، تلویزیون، ۷۰ کیلوگرم آهن و …) را کشف و سارقین به همراه اقلام تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با قدردانی از تلاش‌های بی منت همرزمانش در مرز، بیان کرد: مرزبانان استان در برخی از مقرها علاوه بر مرزبانی در حوزه انتظامی نیز فعالیت دارند و همواره در کنار مرزنشینان برای آسایش و آرامش آنها حضور دارند.

گفتنی است؛ طی ماه گذشته چندین مورد اموال سرقتی توسط مرزبانان هنگ سرخس منجمله ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد.

نظر شما