شناسهٔ خبر: 68177976 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

بازداشت ۱۴ نفر از اعضای شرکت هرمی در شهریار

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: ۱۴ نفر از اعضای یک شرکت کلاهبرداری هرمی در شهریار دستگیر شدند و در بازرسی از محل مدارکی از قبیل کیس رایانه، لپ تاپ، جزوات و کتابچه‌های آموزشی کشف شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ فضل‌اله سواری پور با اشاره به انهدام باند شرکت هرمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر رفت وآمد مشکوک عده‌ای جوان در محله‌ای در شهر اندیشه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات فنی پلیسی و با هماهنگی مقام قضائی، ماموران پلیس آگاهی وارد منزل مورد نظر شده و 14 نفر از اعضای یک شرکت کلاهبرداری هرمی را دستگیر و در بازرسی از محل مدارکی از قبیل کیس رایانه، لپ تاپ، جزوات و کتابچه‌های آموزشی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: اغلب افراد دستگیر شده از جوانان بیکار در استان‌های مختلف بودند که از طریق آگهی کاریابی و مشاغل در دام کلاهبرداران گرفتار شده و از هر نفر به طور میانگین 250 میلیون ریال اخذ شده بود.

سواری پور در پایان خاطرنشان کرد: 4 نفر به عنوان اعضای اصلی این باند دستگیر و پس از تحقیقات و جمع آوری مستندات، متهمان به همراه پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهریار معرفی شدند./تسنیم

 

برچسب‌ها:

نظر شما