شناسهٔ خبر: 68175853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نیاز آسفالت معابر کاشان ۶ برابر ظرفیت تولید است

شهردار کاشان ضمن اشاره به رفع دغدغه تنظیف شهر با تغییر رویکرد معاونت خدمات شهری گفت: نیاز آسفالت معابر کاشان ۶ برابر ظرفیت تولید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، کیومرث محمدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسالت خبرنگاران در انعکاس مطالبات و دغدغه‌‎های مردم را حساس و خطیر خواند و اظهار کرد: احساس مسئولیت خبرنگاران در بیان مشکلات و نیازهای جامعه قابل توجه و احترام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زمان حداقلی هر مسئولی برای شناخت و ارزیابی اولیه شهر در زمان ورود حداقل یک سال است خاطرنشان کرد: با این وجود به واسطه تلاش کارکنان شهرداری کاشان، طی کمتر از یک سال گذشته خدمات و اقدامات گسترده‎ای در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

شهردار کاشان با اشاره به دغدغه شهروندان در خصوص حوزه تنظیف شهری گفت: تا قبل از این دوره، شاهد نارضایتی‎‌های زیادی در این زمینه بودیم اما با تغییر رویکردهای معاونت خدمات شهری این مشکل تا حدود زیادی مرتفع شده است.

محمدپور همچنین در خصوص موضوع آسفالت به نیاز 600 هزار تنی در معابر مختلف شهر اشاره و تاکید کرد: ظرفیت شهرداری در این حوزه به صورت ایده‌آل حدود 100هزار تن در سال است و با این وجود شهرداری کاشان در سال گذشته 95 هزار تن آسفالت اجرا کرد که هم از متوسط و هم از بیشترین میزان یک دهه گذشته آمار بالاتری است.

وی همچنین با تشریح اقدامات و پروژه‌های مختلف مدیریت شهری در حوزه‎‌های ترافیکی، عمرانی، ایجاد و توسعه معابر، فضای سبز و غیره خاطرنشان کرد: در این زمینه شهرداری کاشان تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط به کار گرفته است.

شهردار کاشان، با تأکید بر اجرای پروژه‎های زیرساختی در شهر گفت: بزرگترین قرارداد تأمین هوشمند مدیریت ترافیک به ارزش 200 میلیارد تومان، پروژه فیبر نوری و احداث بزرگترین استخر ذخیره پساب به حجم 400 هزار متر مکعب نشان‎‌دهنده عزم جدی مدیریت شهری برای ارتقای زیرساخت‌ها است.

انتقاد صحیح رسانه ‎ها می‎ تواند موجب ارتقای عملکرد مدیریت شهری باشد

علیرضا مفرح نیز در این جمع با تأکید بر اهمیت جایگاه اصحاب رسانه، اظهار داشت: انتقادات صحیح رسانه‎ها عاملی برای حرکت سازنده و ارتقای عملکرد مدیریت شهری است و از این رو این مهم نشان از اهمیت و جایگاه بالای رسانه‌ها است.

وی با تقدیر از اقدامات و پروژه شهرداری کاشان طی یک سال اخیر افزود: اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت شهری کاشان نشان‌دهنده تلاش شهردار، مجموعه مدیریتی و کارکنان زحمتکش شهرداری کاشان است و در این رابطه از اقدامات صورت گرفته تشکر می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به سال پایانی شورای ششم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با انسجام و همدلی تمام ارکان مدیریت شهری بتوانیم خدمات شایسته‌ای به مردم شهیدپرور دارالمومنین کاشان ارائه کنیم.

انتهای پیام/801

نظر شما