شناسهٔ خبر: 68173973 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام مجمع جانبازان و ايثارگران انقلاب اسلامي در پي انتصاب رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران

صاحب‌خبر -
پيام مجمع جانبازان و ايثارگران انقلاب اسلامي در پي انتصاب رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران
خبرگزاری آریا - مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی در پی انتصاب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش «ایثار»، مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی در پی انتصاب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به این شرح است: 
همین شهادت‌ها و مقاومت‌ها و به استقبال خطر رفتن‌ها بود که انقلاب را حفظ کرد، اسلام را عزیز کرد، مسلمین را قوی کرد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
جناب آقای مهندس سعید اوحدی، جانباز گران‌قدر، آزاده سرافراز و برادر شهید معزز
معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران
سلام علیکم
بادرود به ارواح طیبه شهدا و امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) احتراما، انتصاب شایسته جنابعالی به سکانداری و مسئولیت خطیر خدمت به جامعه بزرگ ایثارگران، این سرمایه‌های ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می‌نمائیم.
تجربه گران‌سنگ شما در شناخت ساختار، ظرفیت‌ها و جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران در ماموریت کوتاه گذشته، می‌تواند دست‌مایه‌ای بسیار خوب برای به کارگیری همه ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی به منظور احیا نیازهای مغفول مانده خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز باشد.
لذا ما تشکل‌های شاهد و ایثارگر، ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی آن برادر گرامی و صدیق در انجام وظایف محوله در حکم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور محترم، اعلام می‌داریم با تمام توان آماده همکاری و انتقال تجربیات در دست‌یابی به اهداف عالیه بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارتقا فرهنگ ایثار و شهادت، معیشت، بهداشت و درمان، مسکن و دیگر ضروریات ایثارگران طبق نامه پیوستی هستیم.
جانباز 70 درصد امیر سرتیپ عباس طایفه، رئیس هیئت مدیره انجمن خادمان شهداء حرم
آزاده 10 ساله، جانباز 55 درصد آقای علی‌اکبر تابیده‌چی، دبیرکل مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی
جانباز 25 درصد امیر سرتیپ خلبان محمد کریم عابدی، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره کانون ایثارگران پیشکسوت و موسسه دنیای همگرایی استعدادهای برتر (حمایت از نخبگان)
جانباز 60 درصد آقای دکتر اصغر فرنیان، مدیر عامل انجمن ایثارگران پیرو ولایت
همسر شهید خانم نفیسه محمدی، مدیر عامل کانون بانوان شاهد و ایثارگر
جانباز 70 درصد آقای حمید اعتماد، رئیس هیئت مدیره موسسه پیام آوران ایثار
جانباز 70 درصد آقای موسوی، مدیر عامل جمعیت حمایت از مصدومان شیمیایی
جانباز آقای شاهدی، مدیر عامل انجمن اسوه‌های ایثار
همسر جانباز 60درصد خانم اکرم جعفری برنجی، مدیر عامل انجمن حمایت از ایثارگران
جانباز 70 درصد حجه الاسلام و المسلمین آقای دکتر اکبر مرتضوی کیاسری، رئیس سازمان اتحاد مشاوران و روانشناسان ایثارگر انقلاب اسلامی
انتهای پیام/

نظر شما