شناسهٔ خبر: 68173227 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی:

بیشترین بهره معنوی از اجلاس نماز در خراسان شمالی برده می شود

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: بیشترین بهره معنوی از اجلاس نماز در خراسان شمالی برده می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا حسین نژاد ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی اجلاس نماز در سالن اجتماعات استانداری خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و استمداد از ارواح طیبه آنان، اظهار کرد: استان خراسان شمالی تلاش می‌کند تا نهایت برداشت معنوی را از این اجلاس داشته باشد.

استاندار خراسان شمالی به اهمیت نماز به عنوان ستون دین و ناهی از فساد و فحشاء اشاره کرد و گفت: مدیران و مردم خراسان شمالی با علاقه قلبی در خدمت این اجلاس خواهد بود و قطعاً بیشترین بهره معنوی را از فرصت برگزاری این اجلاس خواهد برد.

وی افزود: مسئولین برای استفاده از همه ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت پایگاه‌های تابستانی، مدارس و مساجد و … برای ارائه آموزش‌های تخصصی و غنی‌سازی برنامه‌ها با مفاهیم دینی و نماز برنامه‌ریزی کنند.

حسین نژاد در انتها نیز توصیه کرد: فرایند اجلاس در رسانه‌های استان منعکس شود و مسئولین کمیته‌ها، فعالیت‌های تخصصی را اطلاع رسانی کنند.

در این جلسه، مسئولین کمیته‌های شش‌گانه علمی با مسئولیت دانشگاه، فرهنگی و آموزشی با مسئولیت آموزش و پرورش، تبلیغات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما، ارزشیابی با مسئولیت ارزیابی عملکرد استانداری، پشتیبانی و خدمات با مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، معرفی شدند.

نظر شما