شناسهٔ خبر: 68172436 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یوسف دیکچ هفته اول مقابل استقلال! (عکس)

شمس آذر در فاصله کوتاه باقی مانده تا جدال با استقلال شرایط نابسامانی را دنبال می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شگفتی‌ساز فصل گذشته برای شروع فصل با اما و اگر و حواشی ریز و درشتی مواجه بود و این ماجرا در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا دیدار با استقلال هم ادامه دارد.

از وضعیت نامشخص کادرفنی و سرمربی تا مسائل دیگر که باعث شده تا اخبار در فاصله دیدار با استقلال چندان به سود این تیم به گوش نرسد.

شمس آذر فصل گذشته نمایشی درخشان برابر رقبای بالانشین داشت. آنها فصل گذشته در دیدار خانگی برابر استقلال و جواد نکونام موفق شدند در نمایشی چشمگیر در نهایت به تساوی دو - دو دست یابند.

اما شاید نتوان در این بازی چندان اوضاع را برای شمس آذر رویایی متصور شد. آنها در فاصله کمتر از 72 ساعت به این بازی چه از حیث مالی و مدیریتی و چه از نظر وضعیت سرمربی، اوضاع نامشخصی را دنبال می‌کنند.

در این شرایط اما بازیکنان شگفتی‌ساز این تیم امید زیادی برای نمایش درخشان در اولین بازی فصل دارند. صادق آلبوصبیح هافبک جنگنده شمس آذر که عملکردش در فصل گذشته نیز کاملا به چشم آمد یکی از نفراتی است که هواداران قزوینی این تیم امیدوار به تکرار درخشش وی هستند.

2067501

این آخرین ژست این هافبک جنگنده در تمرین تیمش پیش از جدال با استقلال است. ژستی شبیه به یوسف دیکیچ تیرانداز ترکیه‌ای که در المپیک حسابی خبرساز شد. باید دید او و دیگر هم‌تیمی‌هایش موفق خواهند شد برابر استقلال لیگ را با اتفاقی مثبت و امیدوارکننده استارت بزنند یا حواشی مانع از این اتفاق خواهد شد.

نظر شما