شناسهٔ خبر: 68168799 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

در خواست آمریکا و سران 4 کشور اروپایی از ایران : به اسرائیل حمله نکنید!

صد آنلاین | سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا، در بیانیه‌ای مشترک از ایران خواستند تا از حمله به اسرائیل خودداری کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش صد آنلاین،  شامگاه دوشنبه، ۲۲ مرداد، رهبران آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا با صدور بیانیه‌ای مشترک، از ایران خواستند تا «از حمله تلافی جویانه خود به اسرائیل دست بکشد . »

در خواست آمریکا وسران 4 کشور اروپایی از ایران : به اسرائیل حمله نکنید!

 در بیانیه این کشورها، آمده است: «ما رهبران ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان و ایتالیا درباره وضعیت خاورمیانه گفتگو کردیم. ما از ایران می‌خواهیم تا تهدیدات مستمر خود مبنی بر حمله نظامی علیه اسرائیل را کنار بگذارد و در مورد پیامدهای جدی آن برای امنیت منطقه در صورت وقوع چنین حمله ای بحث کردیم. »

 این رهبران همچنین از رژیم صهیونیستی و حماس خواستند تا «به مسئولیت های خود در دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه عمل کنند و افزودند که زمانی دیگری برای از دست دادن فرصت‌ها وجود ندارد. »

گفتنی است ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۳ درباره جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن " اسماعیل هنیه " اعلام کرد:

۱. این اقدام با طراحی و اجرای رژیم صهیونیستی و حمایت دولت جنایتکار آمریکا انجام شده است.

 ۲. با توجه به تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده، این عملیات تروریستی با شلیک پرتابه کوتاه برد با سر جنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان صورت گرفته است.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما