شناسهٔ خبر: 68168109 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

سیصد و دوازدهمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه غزه/یورش به کرانه باختری/شهادت 10 فلسطینی در بمباران خانه‌ای در خان یونس

سیصد و دوازدهمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نواز غزه در حالی آغاز شد که ارتش اشغالگر خانه‌های مسکونی غرب شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را با خاک یکسان کردند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، رژیم صهیونیستی در سیصد و دوازدهمین روز تجاوز به نوار غزه، با بمباران منطقه عبسان بزرگ در شرق خان یونس ۱۰ نفر را به شهادت رساندند.

 

ارتش اشغالگر صهیونیستی خانه‌های مسکونی در غرب شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را با خاک یکسان کردند.

 

بمباران خانه‌های مسکونی در اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه نیز چند شهید و زخمی برجای گذاشت.

 

خبرنگار شبکه الجزیره نیز از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه خانه‌های مسکونی در اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه خبر داد.

 

درگیری و انفجار در نابلس

اوضاع کرانه باختری طی بامداد امروز در سایه وقوع درگیری‌های مسلحانه میان رزمندگان فلسطینی و عناصر اشغالگر صهیونیستی ملتهب شد.

 

به گزارش شبکه المیادین، نظامیان صهیونیست طی ساعات گذشته به خانه‌های فلسطینی‌ها در شهر قلقیلیه یورش برده و دست کم سه فلسطینی را بازداشت کردند.

 

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد دست کم سه فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در رام الله زخمی شدند.

 

منابع میدانی در کرانه باختری از وقوع درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای مقاومت و عناصر صهیونیست در اردوگاه عسکر واقع در شرق نابلس خبر دادند.

 

نظامیان صهیونیست با بستن خیابان‌های محله الطیره در رام الله به سمت فلسطینی‌های ساکن این منطقه گاز اشک آور شلیک کردند.

 

 

شهادت جوانی فلسطینی در رام الله

رسانه‌‌های فلسطین صبح امروز سه شنبه گزارش دادند معتز صرصور، جوان فلسطینی در حمله بامداد امروز نظامیان اشغالگر به شهر رام الله به شهادت رسیده است.

 

در پی شهادت این جوان، جنبش دانشجویی دانشگاه بیرزیت در رام الله واقع در کرانه باختری اعلام اعتصاب سراسری کرد.

 

 

تخریب خانه 2 اسیر فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان صهیونیست بامداد امروز سه‌شنبه به شهرهای رام الله و بیره در کرانه باختری یورش برده و خانه دو اسیر فلسطینی را منفجر کردند. صهیونیست‌ها در شهر بیره منزل اسیر خالد الخاروف و در محله الطیره در شهر رام الله نیز منزل اسیر ایسر البرغوثی را منفجر کردند.

 

 

آژیر هشدار در شمال فلسطین اشغالی فعال شد

رسانه‌های رژیم اسرائیل بامداد امروز از به صد در آمدن آژیرهای خطر در شمال فلسطین اشغالی و اصابت موشک به این مناطق خبر دادند.

 

 

بلینکن به فلسطین اشغالی سفر می کند

رسانه‌های صهیونیس از سفر «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی خبر دادند. بر اساس گزارش روزنامه یدیعوت آحارنوت، وزیرخارجه آمریکا، شب فردا در یک تور خاورمیانه‌ای شامل قطر و مصر وارد فلسطین اشغالی می شود.

 

سفر بلینکن به اراضی اشغالی بعد از آن سفر آموس هوکشتاین، فرستاده بایدن  صورت می‌گیرد که رسانه‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته گزارش دادند او برای از سرگیری تلاش‌های خود برای حل بحران بین لبنان و سرزمین های اشغالی وارد اسرائیل شده است.

 

 

عملیات روانی بخشی از هدف ایران علیه اسرائیل است

یک نشریه غربی به گسترش ترس و وحشت در اراضی اشغالی در اثر انتظار برای دریافت پاسخ ایران اذعان کرد.

 

به گزارش شبکه المیادین، نشریه انگلیسی اکونومیست اذعان کرد رژیم صهیونیستی در حال حاضر در شرایط سختی به سر می‌برد.

 

این نشریه افزود: ایجاد ترس و وحشت بخشی از هدف ایران علیه اسرائیل است.

 

لازم به ذکر است که از زمان ترور اسماعیل هنیه در تهران به دست رژیم صهیونیستی و تهدیدات مقامات کشورمان مبنی بر نشان دادن واکنش قطعی به این ترور، شهرک نشینان صهیونیست و نظامیان رژیم صهیونیستی در ترس و نگرانی و آماده باش به سر می‌برند.

 

این در حالی است که زمان، مکان و ماهیت پاسخ ایران و محور مقاومت به ترورهای اخیر تل آویو در تهران و بیروت مشخص نیست.

 

 

تنزل رتبه جهانی رژیم صهیونیستی در زمینه «فیچ»

این در حالی است که اوضاع آشفته رژیم صهیونیستی و جنگ طولانی مدت این رژیم علیه نوار غزه باعث وارد آوردن خسارات اقتصادی گسترده به تل آویو شده است.

به گزارش شبکه المیادین، آژانس بین المللی رتبه بندی اعتباری «فیچ» اعلام کرد که رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی از A+ به A تنزل پیدا کرده است.

 

این آژانس بین المللی اعلام کرد تنزل رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ طولانی مدت در نوار غزه صورت گرفته است.

 

بر اساس اعلام آژانس مذکور، یکی دیگر از دلایل تنزل رتبه اعتباری تل آویو، خطرات ژئوپلیتیکی است که رژیم صهیونیستی با آن مواجه بوده و ممکن است به جبهه‌های دیگر نیز تسری پیدا کند.

 

این آژانس تاکید کرد تلفات انسانی و هزینه‌های سرسام آور اقتصادی در کنار تخریب زیرساخت‌ها و ضربه‌های پی در پی اقتصادی و سرمایه گذاری باعث شده جایگاه اعتباری رژیم صهیونیستی تنزل پیدا کند.

 

وزیر امور دارایی رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به این موضوع اذعان کرد این رژیم در میانه طولانی‌ترین و پرهزینه ترین جنگ خود قرار دارد.

 

انتهای پیام/م.د

نظر شما