شناسهٔ خبر: 68166418 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

تفریح دونفره محمدرضا گلزار و همسرش+عکس

اقتصادنیوز : محمدرضا گلزار با انتشار عکسی در اینستاگرام از تفریح دونفره با همسرش آیسان آقاخانی را با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، محمدرضا گلزار مجری و بازیگر به تازگی در فضای مجازی تصاویری را منتشر نموده که خبر ساز شده است. آقای بازیگر که این روزها در حال تفریح است، با انتشار این تصاویر نشان می‌دهد تنها نیست و با همسرش در حال گذران وقت است. استوری جدید محمد رضا گلزار ظاهرا خبر از تفریح او و همسرش آیسان کنار ساحل کشور عربی را می دهد. 

محمدرضا گلزار که دائم بین ایران و دبی در حال رفت و آمد است، این روزها در حال گذراندن تعطیلات تابستانی لاکچری با همسرش در سواحل دبی است. گرچه آقای بازیگر تا کنون عکس همسرش را منتشر نکرده و تصاویر مربوط به همسر محمدرضا گلزار در مراسم ازدواجشان و... فتوشاپ و غیرواقعی هستند اما او به تازگی استوری را منتشر کرد که نشان می دهد تنها نیست و با همسرش در حال خوشگذرانی است، تصویری که خبر جدایی گلزار از همسرش آیسان را تکذیب می کند. 

محمدرضا-گلزار

محمدرضا گلزاربازیگر و مجری مشهور سینما و تلویزیون در خرداد ماه 1402 با انتشار ویدئویی از مراسم عروسیش در صفحه مجازی خود خبر از ازدواجش را داد، مراسم عروسی گلزار در یکی از مجلل‌ترین باغ تالارهای تهران برگزار شد. پس از اینکه رضا گلزار، ازدواج خود را فاش کرد، وضعیت غریب طرفداران او بعد از ازدواج بازتاب گسترده داشت. همسر رضا گلزار، آیسان آقاخانی متولد 1376 و اهل زنجان است و اطلاعات دیگری در مورد او وجود ندارد.

 

نظر شما