شناسهٔ خبر: 68164154 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

ثبت‌نام دانش‌آموزان ایران در مدارس خارجی؛ تحصیل از راه دور سالی ۱ میلیارد تومان! ثبت‌نام دانش‌آموزان ایران در مدارس خارجی؛ تحصیل از راه دور سالی ۱ میلیارد تومان!

روزنامه همشهری از ثبت‌نام برخی دانش‌آموزان ایرانی در مدارس غیرحضوری خارجی خبر داد! به گزارش همشهری،چند روز پیش بود که آگهی ثبت‌نام غیرحضوری در یک مدرسه انگلیسی سر و صدای بسیاری به پا کرد. براساس اطلاعات ثبت‌شده، دانش‌آموزهای ایرانی به شرط انصراف از مدرسه‌های داخل کشور و با پرداخت هزینه سالانه بین

صاحب‌خبر -

روزنامه همشهری از ثبت‌نام برخی دانش‌آموزان ایرانی در مدارس غیرحضوری خارجی خبر داد!

به گزارش همشهری،چند روز پیش بود که آگهی ثبت‌نام غیرحضوری در یک مدرسه انگلیسی سر و صدای بسیاری به پا کرد. براساس اطلاعات ثبت‌شده، دانش‌آموزهای ایرانی به شرط انصراف از مدرسه‌های داخل کشور و با پرداخت هزینه سالانه بین 550میلیون تا یک میلیارد تومان(9تا 15هزار دلار) می‌توانند به‌عنوان دانش‌آموز از راه دور در مقطع ابتدایی و متوسطه این مدرسه انگلیسی تحصیل کنند. این مدرسه انگلیسی، تنها مدرسه‌ای نیست که توانسته‌ است به مقصد تحصیلی دانش‌آموزان داخل کشور تبدیل شود؛ مدرسه‌هایی در کانادا، ترکیه و... نیز سال‌هاست با جذابیت‌های متعدد، هوش و حواس خانواده‌های دانش‌آموزان را ربوده‌اند.

 

منبع: etemadonline-670958

نظر شما