شناسهٔ خبر: 68163188 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای پس از ۱۱ سال

ماموران کمیته جلب استان خراسان شمالی در راستای دستگیری فردی که از سال ۱۳۹۲ تا کنون به جرم کلاهبرداری متواری و تحت تعقیب پلیس بود، به صورت مستمر اقدامات اطلاعاتی خود را ادامه دادند.

صاحب‌خبر -
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای ۲۲۰ میلیاردی در بجنورد خبر داد.
 
به گزارش ایرنا، سردار"سعید مطهری زاده" با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران کمیته جلب استان در راستای دستگیری فردی که از سال ۱۳۹۲ تا کنون به جرم کلاهبرداری متواری و تحت تعقیب پلیس بود، به صورت مستمر اقدامات اطلاعاتی خود را ادامه دادند.
 
وی با اشاره به اینکه در نتیجه اقدامات شبانه روزی اطلاعاتی ماموران، محل اختفای این فرد در شهر بجنورد مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: متهم در مخفیگاهش و با سرعت عمل ماموران پس از یازده سال فرار، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
 
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده پیرامون پرونده این فرد مشخص شد که وی تا کنون بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
 
وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای شناسایی شکات پرونده انجام شده است، از شهروندان خواست تا به هشدارها و توصیه های پلیس در خصوص پیشگیری از کلاهبرداری توجه کرده و در صورت مواجه با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما