شناسهٔ خبر: 68162907 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

احتمال بازگشت سهمیه خارجی پرسپولیس؛ گاریدو مهاجم می‌خرد یا مدافع چپ؟

احتمال احیای یک سهمیه خارجی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، دعوای پرسپولیس و سازمان لیگ بر سر سهمیه‌های خارجی بالا گرفته و مدیران فدراسیون فوتبال معتقدند دو سهمیه خارجی پرسپولیس برای فصل بعد سوخته ولی پرسپولیسی‌ها معتقدند این اتفاق نباید رخ دهد و آن‌ها حداقل می‌توانند از یک سهمیه خارجی دیگر استفاده کنند.

از همین رو مدیرعامل پرسپولیس امروز راهی سازمان لیگ شد تا در این خصوص با مدیران سازمان لیگ گفت و گو کند. هنوز مشخص نیست سهمیه‌های پرسپولیس برمی‌گردد یا خیر ولی این احتمال وجود دارد که حداقل مجوز جذب یک بازیکن خارجی دیگر توسط فدراسیون فوتبال صادر شود.

پرسپولیس که به دنبال جذب یک مدافع چپ و یک مهاجم خارجی است، در صورت بازگشت یک سهمیه، تنها می‌تواند یک بازیکن خارجی جذب کند. حال گاریدو باید در این خصوص تصمیم گیری نهایی را انجام دهد و اعلام کند مدافع چپ می‌خواهد یا مهاجم. 

شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی اسپانیایی ترجیح می‌دهد یک وینگر یا مهاجم به خدمت بگیرد و از تنها سهمیه خود (در صورت موافقت فدراسیون) در این پست استفاده کند. با این حال باید منتظر ماند و دید ابتدا سهمیه سوخته پرسپولیس احیا می‌شود و یا اینکه پرسپولیس دیگر امکان جذب بازیکن خارجی را نخواهد داشت. 

نظر شما