شناسهٔ خبر: 68160940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

استاندار گلستان:

فضای همدلی گلستان در دولت سیزدهم به اوج رسید

استاندار گلستان گفت: فضای همدلی و یکرنگی مردمان گلستان در دولت سیزدهم به اوج خود رسید.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «علی محمد زنگانه» در نشست با اصحاب رسانه گلستان با اشاره به حاکمیت وحدت و همدلی در استان، اظهار کرد: وجود فضای برادری باعث شد تا بسیاری از اقوام و مذاهب در پست و جایگاه های مدیریتی دیده شوند.
 
به گفته وی؛ حتی برادران بلوچ استان که در گذشته جایگاه مناسبی نداشتند صاحب پست و مقام اداری شدند.
 
عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان گلستان با اعلام اینکه استان رشد 9.7 را تجربه کرده است، تصریح کرد: نرخ رشد اقتصادی استان از منفی 5.4 سال 1399 به مثبت 4.3 در سال 1402 رسیدیم و مجموعا استان ما رشد 9.7 را تجربه کرده است.
 
وی افزود: با اقدامات صورت گرفته در حوزه توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی طی 34 ماه گذشته اعتبارات شهرستان های محروم به طور میانگین بیش از 4 برابر متوسط استان شده است.
 
به گفته وی؛ در دولت سیزدهم با همراهی اصحاب رسانه، گلستان دومین استان امن سرمایه گذاری کشور شده است در حوزه پیشگیری اقدامات ارزشمندی در استان صورت گرفته و خوشبختانه در طرح های نماد و پاک پایلوت کشوری هستیم.
 
زنگانه با اذعان بر اینکه خبرنگاران به عنوان نخبگان و حلقه های میانی هستند که با سعه صدر می‌توانند مطالبات خود و جامعه را مطرح کنند، ابراز کرد: یکی از آرزوهای بنده آن است که صاحبان قلم در کشور در جایگاهی در شأن و منزلت قرار بگیرند.
 
وی ادامه داد: به مدیران دستگاه های اجرایی اعلام کردم که در هفته خبرنگار ، شکایات خود را از اصحاب رسانه پس بگیرند و تمامی دستگاه های اجرایی و فرمانداران موظف هستند ظرف مدت ۳ هفته آینده، در نشستی خبری با اصحاب رسانه، خدمات دستگاه متبوع خود را ارائه کنند.
 
به گفته وی؛ فرهنگ و ارشاد دستورالعمل و ابلاغیه توزیع آگهی را به دستگاه های اجرایی اعلام کنند و رونوشت آن در اختیار بازرسی و دستگاه های نظارتی قرار بگیرد تا احقاق حق خبرنگاران به درستی انجام شود.
 
استاندار گلستان با عنوان اینکه خبرنگاران آستانه تحمل، صبر و بردباری خودشان را بالا ببرند، گفت: ضروری است خبرنگاران با بردباری مطالبات به حق مردم و خودشان را مطرح کنند.
 
وی ادامه داد: خانه مطبوعات با همکاری معاونت عمرانی تعاونی مسکن خبرنگاران را تشکیل داده تا بتوانیم خدمات مسکن به جامعه رسانه ای ارائه شود.

انتهای پیام/
 

نظر شما