شناسهٔ خبر: 68159557 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نظر مثبت کمیسیون شوراها به وزرای کشور و اطلاعات

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی اطلاعات، خارجه و کشور در این کمسیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

ولی الله بیاتی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگا پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه اخیر این کمیسیون، گفت: خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات، عراقچی وزیر پیشنهادی خارجه و اسکندر مومنی وزیر پیشنهادی کشور میهمانان جلسه امروز کمیسیون بودند.

وی افزود: این 3 وزیر پیشنهادی در این جلسه برنامه‌ها و سوابق کاری خود را به اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اامه داد: پس از استماع برنامه‌های میهمانان اعضای کمیسیون از برنامه‌های 2 وزیر پیشنهدی کشور و اطلاعات رضایت نسبی داشتند و نظرشان مثبت است اما در مورد سوابق وزیر پیشنهادی خارجه ابهاماتی وجود داشت که قرار شد در جلسه‌ای دیگر این ابهامات بررسی شود.

بیاتی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های ارائه شده از سوی عراقچی قابل قبول بود اما اعضای کمیسیون سوابق او را جای بحث دانستند، خاطرنشان کرد: ابهامات موجود در سوابق کاری وزیر پیشنهادی امور خارجه به ویژه در زمان مذاکرات برجام باعث شد اعضای کمیسیون قانع نشوند و قرار شود جلسه دیگری با حضور عراقچی داشته باشند.

نماینده اراک در مجلس بیان کرد: امروز همچنین قرار است که آقای دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان نیز برای ارائه برنامه‌های خود در کمیسیون حضور یابد.

انتهای‌پیام/

نظر شما