شناسهٔ خبر: 68158968 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

چراغ سبز کمیسیون شوراها به وزیر پیشنهادی اطلاعات

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی اطلاعات و خارجه در جلسه صبح امروز؛ دوشنبه این کمیسیون گفت که نظر کمیسیون شوراها نسبت به خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات مثبت است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ولی‌الله بیاتی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با اشاره به جلسه صبح امروز؛ دوشنبه کمیسیون شوراها گفت: این جلسه به منظور بررسی برنامه‌های سیداسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات برگزار شد؛‌ آقای خطیب وزیر اطلاعات دولت سیزدهم بود که عملکرد خوبی در این دوران داشته است.

وی افزود: براساس برنامه‌های ارائه شده، سوابق، کارنامه و عملکرد وزیر پیشنهادی اطلاعات نظر اعضای کمیسیون شوراها درباره آقای خطیب مثبت است البته قرار شده که ایشان مجددا در یک جلسه دیگر کمیسیون حضور پیدا کرده و به توضیحاتی درباره برنامه‌های خود ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور همچنین با اشاره به حضور عباس عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه در این کمیسیون گفت: برنامه‌های ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی خارجه قابل قبول است منتها ابهاماتی در سوابق کاری آقای عراقچی به ویژه در زمان مذاکرات برجام وجود دارد که قرار شد ایشان در جلسه دیگری حضور پیدا کنند.

نظر شما