شناسهٔ خبر: 68157609 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

طلاب جوان ۱۰ هزار و ۷۷۵ اثر به جشنواره علامه حلی ارسال کردند

کارشناس مسئول جشنواره علامه حلی از برگزاری اختتامیه این جشنواره در مهرماه خبر داد و گفت: ۱۰ هزار و ۷۷۵ اثر در بخش طلاب جوان و هزار و ۴۳۵ اثر در بخش اساتید به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

صاحب‌خبر -

مهدی مظاهری در گفتگو با خبرنگار مهر به جزئیات برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره علامه حلی پرداخت و اظهار کرد: این جشنواره در سه مرحله مدرسه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود و در هر کدام از این سه مرحله فرایند ارزیابی تکرار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره ویژه طلاب جوان زیر ۳۵ سال است که ۱۰ هزار و ۷۷۵ اثر به دبیرخانه ارسال شده که شامل ۸ هزار و ۹۷۶ مقاله، ۲۹۳ کتاب، هزار و ۱۰۳ تحقیق پایانی و ۴۰۳ پایان نامه است.

به گفته مظاهری، بیشترین تعداد آثار با ۳ هزار و ۱۳۲ اثر از دبیرخانه جشنواره علامه حلی قم به جشنواره مرکزی ارسال شده است.

وی در مورد مدرک طلاب شرکت کننده در جشنواره گفت: با بررسی انجام شده، ۱۲۳ طلبه جوان دارای مدرک تحصیلی دکتری، ۴۹۲ کارشناسی ارشد، ۵۱۳ کارشناسی و مابقی کاردانی و دیپلم در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۲ گروه علمی، آثار ارسال شده را بررسی و امتیازدهی می‌کنند، اظهار کرد: در بخش ویژه این جشنواره موضوع «نقش حوزه‌های علمیه در راهبردهای فرهنگ عمومی و دینداری جامعه» فراخوان داده شد که ۶۰ اثر در این بخش به دبیرخانه ارسال شده است.

مظاهری ابراز امیدواری کرد که مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره علامه حلی در اوایل مهرماه امسال برگزار شود.

نظر شما