شناسهٔ خبر: 68155307 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

اجاره ماهیانه این آپارتمان‌ها از ۲۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود

در شمال تهران و در منطقه یک آپارتمان‌هایی با مشاعات خاص قرار دارند که به دلیل امکانات ویژه‌ای که ارائه می‌دهند اجاره بهای بالایی دارند.

صاحب‌خبر -

بررسی فایل‌های اجاره خانه‌های لوکس تهران نشان می‌دهد بیشتر این آپارتمان‌ها بیش از ۲۰۰ میلیون تومان اجاره ماهیانه دارند و براساس امکانات آپارتمان بیش از دو میلیارد تا ۳۵ میلیارد تومان رهن برای آن‌ها پیش بینی شده است.

به گزارش اکوایران، در شمال تهران و در منطقه یک آپارتمان‌هایی با مشاعات خاص قرار دارند که به دلیل امکانات ویژه‌ای که ارائه می‌دهند اجاره بهای بالایی دارند.

این برج باغ‌ها معمولاً در محله‌هایی مانند زعفرانیه، الهیه، فرشته، آجودانیه ولنجک و نیاوران واقع شده‌اند که از مناطق دارای سطح رفاه بالا و گران‌قیمت به شمار می‌روند. از امکانات و ویژگی‌های این واحد‌های مسکونی لوکس می‌توان به سالن اجتماعات، استخر و جکوزی، باشگاه ورزشی، لابی‌من، متریال برند و روف گاردن (بام سبز) نام برد.

اغلب مستاجران این واحدها، به دنبال سکونت در واحدی با بالاترین سطح امکانات و امنیت هستند که بتواند به‌طور همزمان با سطح اجتماعی و شغلی آن‌ها هماهنگ باشد؛ برای مثال، چهره‌های مشهور، سرمایه‌داران و یا اصطلاحا بازاری‌ها و برخی از شرکت‌ها و مراکز تجاری.

بررسی ما از فایل‌های واحد‌های مذکور نشان می‌دهد که برخی از آنها، با ارقامی نامتعارف آگهی شده‌اند؛ برای مثال در محله کامرانیه واحدی ۸۳۰ متری، ۱ سال ساخت و اصطلاحا سوپر لوکس با ۳۵ میلیارد تومان ودیعه و ۲۵۰ میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است.

در محله زعفرانیه، برای واحدی ۲۸۰ متری، ۳ سال ساخت و دارای امکانات خاص، یک میلیارد تومان رهن و ۲۷۰ میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.

در محله فرمانیه، واحدی ۲۵۰ متری و نوساز، با ۲ میلیارد تومان رهن و ۲۴۰ میلیون تومان اجاره ماهانه و در محله نیاوران، آپارتمانی ۴۰۰ متری و ۱ سال ساخت، با ۵ میلیارد تومان رهن و ۵۰۰ میلیون تومان اجاره ماهانه عرضه شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره آپارتمان در بالاشهر تهران را مشاهده کنید: 

اجاره ماهیانه این آپارتمان‌ها از ۲۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود

نظر شما