شناسهٔ خبر: 68153712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون آموزش و پرورش سمنان خبر داد؛

شرکت ۶ هزار دانش‌آموز استان سمنان در لیگ جت

دامغان- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سمنان گفت: شرکت بیش از شش هزار دانش‌آموز استان سمنان در لیگ جت در اردوگاه فرهنگی شهید صدوقی دامغان، گام بلندی در راستای جهاد تبیین بود.

صاحب‌خبر -

علی‌اصغر حسنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از شرکت بیش از شش هزار دانش‌آموز استان سمنان در لیگ جت خبر داد و بیان کرد: طرح جت یکی از طرح‌های بسیار خوب و بنیادی در حوزه جهاد تبیین بود که با مشارکت جبهه انقلاب فرهنگی و اداره‌کل آموزش و پرورش سمنان در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوب هزار دانش‌آموزان از این طرح، افزود: در مرحله استانی، دانش‌آموزان راه‌یافته در قالب ۲۶ گروه پنج نفره به رقابت با یکدیگر پرداختند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان هدف از برگزاری این طرح را آشنایی دانش‌آموزان با تفکر انتقادی، افزایش اعتماد به نفس آن‌ها برای تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف ازجمله شبهات اجتماعی، دینی و ملی، عنوان کرد.

حسنان گفت: دانش‌آموزان پرسش‌های بسیار و شبهات زیادی دارند و امروز که عصر ارتباطات است و رسانه‌ها به شدت در حال بمباران خبری و اطلاعاتی هستند باید توجه داشت که در این بمباران، اخبار ضد و نقیضی منتقل می‌شود پس هر چه‌قدر دانش‌آموزان بتوانند با تحلیل نسبت به موضوعات مواجه شوند قطعاً بهتر می‌توانند فکر و اندیشه خود را انتقال دهند.

نظر شما