شناسهٔ خبر: 68152805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه ساری:

خبرنگاران در جریان سازی و شورآفرینی نقش مهم دارند

ساری - فرمانده سپاه ساری نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران را در شورآفرینی و جریان سازی در جامعه مهم دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابراهیم شریفی صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این آنچه که امروز انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است، افزود: نظام رسانه‌ای و استکبار غرب امروز تلاش می‌کند تا نظام اسلامی را ساقط کند و تمام دنیای غرب با تجهیزات امکانات پیشرفته برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: دنیای غرب تلاش می‌کند با بهره‌گیری از رسانه و اصحاب خبر به این اهداف دست پیدا کنند.

سرهنگ شریفی فعالیت در حوزه رسانه راه را نوعی جهاد دانست و گفت: اصحاب رسانه باید واقعیت‌هایی درون نظام اسلامی را به تحریر درآورند و واقعیت‌های حوادث تاریخ ساز را بیان کنند.

فرمانده سپاه ساری یکی از دلایل ماندگاری قیام نهضت عاشورا را پیام رسانی حضرت زینب کبری سلام الله مطرح کرد و نقش اصحاب رسانه را در جریان‌سازی و شورآفرینی در جامعه مهم و حساس بیان کرد.

سرهنگ شریفی با اظهار اینکه رسانه‌ها در تبیین مسائل پیروز میدان بوده‌اند، ادامه داد: یکی از وظایف اصلی رسانه بیان صادقانه مسائل به شمار می‌رود و مطالبه‌گری از مسؤولان یک رسالت است.

سرهنگ شریفی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه می‌توانند بسیاری از پروژه‌های زمین مانده را تحرک بخشند ادامه داد: باید ه عنوان یک مطالبه‌گر مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی را الگوسازی کنند تا کار به نتیجه برسد به هرجا که رسانه‌ها به میدان آمده و مسائل را به درستی انعکاس دادند شاهد تحولاتی بودیم.

فرمانده سپاه ساری یاد و خاطره خبرنگاران شهید را گرامی داشت و افزود: این خبرنگاران تلاش کردند تا اخبار درست و صحیح را به گوش جهانیان برسانند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه از یک آزادی عمل و ابتکاری در انقلاب اسلامی برخوردار هستند یادآور شد: دنیای امروز مملو از حوادث و رویداد است کسی می‌تواند در این راستا موفق باشد که بتواند روایت اول را داشته باشد و باید جریان‌سازی مناسبی در این راستا داشته باشیم.

فرمانده سپاه ساری شرایط دنیای کنونی را جنگ رسانه‌ای دانست.

نظر شما