شناسهٔ خبر: 68148893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تردد بیش از ۳۵۴ هزار زائر از مرزهای خوزستان

اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تردد ۳۵۴ هزار و ۴۵۲ زائر اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی استان از ابتدای ماه صفر تا بیستم مرداد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جولانژاد عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی چذابه از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ مرداد امسال گفت: در این بازه زمانی ۶ هزار و ۴۵۳ نفر از پایانه مرزی چذابه ورود کرده و ۱۶ هزار و ۳۵۱ نفر ایرانی از این پایانه خارج شدند.

وی با اشاره به تردد ۲۷ هزار و ۹۷۵ نفر از پایانه مرزی چذابه افزود: در این مدت ورود ۲ هزار و ۲۲۶ نفر و خروج ۲ هزار و ۹۴۵ نفر خارجی از این پایانه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی شلمچه در این مدت ادامه داد: ۲۷ هزار و ۸۸۲ نفر از مرز شلمچه ورود کرده و ۲۷۵ هزار و ۷۵۸ نفر ایرانی از طریق این مرز خارج شدند.

جولانژاد با بیان اینکه در این مدت ۳۲۶ هزار و ۴۷۷ نفر از مرز شلمچه تردد کردند، گفت: در این مدت ورود ۹ هزار و ۴۰۵ نفر و خروج ۱۳ هزار و ۴۳۲ نفر خارجی از این پایانه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ثبت تردد زائران اربعین حسینی در روز ۲۰ مرداد اضافه کرد: تردد ۲۴۳ هزار و ۲۲۶ نفر از ۲ پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است.

نظر شما