شناسهٔ خبر: 68147392 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

بازیگر برنده جایزه اسکار به انیمیشن Zootopia 2 پیوست | انتشار اولین پوستر بازیگر برنده جایزه اسکار به انیمیشن Zootopia 2 پیوست | انتشار اولین پوستر

دنباله انیمیشن Zootopia در دست ساخت است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ، اطلاعات جدیدی از این انیمیشن منتشر شده است. والت دیزنی در جریان رویداد D23 اعلام کرد که هوی کوان، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Everything Everywhere All at Once به جمع صداپیشگان انیمیشن Zootopia 2 اضافه شده

صاحب‌خبر -

دنباله انیمیشن Zootopia در دست ساخت است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این انیمیشن منتشر شده است. والت دیزنی در جریان رویداد D23 اعلام کرد که هوی کوان، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Everything Everywhere All at Once به جمع صداپیشگان انیمیشن Zootopia 2 اضافه شده است. او صداپیشگی یک مار به‌نام گری را بر عهده دارد که یک مار تحت تعقیب توسط جودی و نیک است.

همچنین طبق انتظار بازگشت جنیفر گودوین برای صداپیشگی جودی هاپس و جیسون بیتمن برای صداپیشگی نیک وایلد در انیمیشن Zootopia 2 تایید و اعلام شده است. همچنین جرد بوش، دستیار کارگردان انیمیشن زوتوپیا و کارگردان انیمیشن Encanto وظیفه کارگردانی انیمیشن زوتوپیا ۲ را بر عهده دارد که جوسی ترینیداد به بوش در کارگردانی این انیمیشن کمک خواهد کرد. همچنین اولین تصویر هنری انیمیشن Zootopia 2 به‌همراه تصویری از شخصیت گری در D23 منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

گری در انیمیشن Zootopia 2

اولین پوستر انیمیشن Zootopia 2

انیمیشن Zootopia در سال ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما رفت و این انیمیشن موفق شد ضمن دریافت تحسین منتقدان در گیشه جهانی بیش از ۱.۰۲۵ میلیارد دلار فروش کند. انیمیشن زوتوپیا همچنین جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را هم دریافت کرده است. پیش از این انیمیشن Zootopia+ که اسپین‌آف تلویزیونی این انیمیشن بود، در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شده بود.

انیمیشن Zootopia 2 برای اکران در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۲۵ (۵ آذر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. پیش از آن طرفداران دیزنی می‌توانند منتظر انیمیشن موانا ۲ باشند که انیمیشن Moana 2 قرر است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۷ آذر ۱۴۰۳) اکران شود.

منبع: zoomg-370589

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

زمان اکران Toy Story 5 و Frozen 3 اعلام شد

ادامه مطلب

تاریخ پخش انیمیشن Spellbound نتفلیکس با انتشار اولین پوستر مشخص شد

ادامه مطلب

تصویر جدید انیمیشن Moana 2 بازگشت موآنا بزرگ شده را نشان می‌دهد

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما