شناسهٔ خبر: 68147272 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پیام وزیر ورزش به مناسبت صعود 6 پله‌ای ایران در المپیک پاریس نسبت به توکیو

صاحب‌خبر -
پیام وزیر ورزش به مناسبت صعود 6 پله‌ای ایران در المپیک پاریس نسبت به توکیو
خبرگزاری آریا - وزیر ورزش و جوانان در پایان بازی‌های المپیک و کسب مقام بیست و یکم کاروان ورزش خادم‌الرضا (ع)، پیامی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا، متن پیام کامل کیومرث هاشمی به این شرح است:
«خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر همت و غیرت جوانان این مرز و بوم را در آوردگاه بزرگ المپیک به رخ جهانیان کشید و نشان داد دختران و پسران این سرزمین آنجا که پای نام و پرچم ایران عزیزمان در میان باشد، تا پای جان برای آن می‌جنگند تا پیروزی‌هایشان مرهمی باشد بر قلب مردمان غیورشان در جای جای این سرزمین بزرگ که بی‌تردید مردمانش لایق بهترین افتخاراتند.
بازی‌های المپیک پاریس و کسب مقام بیست و یکمی این دوره از بازی‌ها در حالی برای کاروان خادم‌الرضا (ع) رقم خورد که باید با افتخار اعلام کرد کشور عزیزمان با 6 پله صعود نسبت به بازی‌های المپیک توکیو و با دو رقمی شدن تعداد مدال‌های خود به لحاظ تعداد و مرغوبیت مدال‌ها در رتبه دوم تمام ادوار قرار گرفت و اگر کمی بیشتر قدر فرصت‌هایمان را می‌دانستیم، قطعا به جایگاه شایسته‌تری دست می‌یافتیم. آنچه مسلم است به لطف تلاش‌های ارزشمند قهرمانان، مربیان تمام ایرانی و مدیران ورزشی بویژه دست‌اندرکاران دو فدراسیون موفق کشتی و تکواندو، دیگر دستیابی به چشم‌انداز حضور در بین 10 کشور برتر المپیک دور از دسترس نیست و با برنامه‌ریزی جامعی که محور آن اجرای کامل طرح ملی آمایش سرزمینی و همچنین طرح ملی پیشرفت ورزش کشور است، قطعا محقق خواهد شد.

نظر شما