شناسهٔ خبر: 68146965 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمله | لینک خبر

توسعه خدمات تأمین سرمایه تمدن با رونمایی از دو سامانه جدید

iBShop با راه‌اندازی سامانه (iBlife)، تمامی خدمات بیمه‌ای را به ساده‌ترین و قابل دسترس‌ترین شکل ممکن برای مشتریان فراهم کرده است.

صاحب‌خبر -

در جریان روز سوم نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) امیر مرادی مدیرعامل تأمین سرمایه تمدن از خدمت جدید iBshop با نام سامانه (iBlife) و سامانه جدید مدیریت ریسک صندوق‌های سرمایه‌گذاری رونمایی کرد.

مرادی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از رونمایی از این دو سامانه افزود: آی‌بی‌شاپ به عنوان یک سوپرمارکت مالی، امکانات جدیدی به خود اضافه کرده و برنامه‌های بسیار خوبی پیش رو دارد.

وی افزود: سامانه متمرکز ریسک که امروز رونمایی شد، توسط نیروهای داخلی تأمین سرمایه تمدن طراحی و توسعه یافته است و این موضوع برای ما بسیار خوشایند است، زیرا نشان‌دهنده توانمندی‌های داخلی شرکت است. هم‌افزایی که در فرآیند طراحی این نرم‌افزار انجام شد، منتج به تولید یک نرم‌افزار بومی‌سازی شده و کاملاً هماهنگ با نیازها و درخواست‌های تمدن شده است.

مرادی با قدردانی از تمام کسانی که در راه‌اندازی نرم‌افزار مدیریت ریسک صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سامانه آی‌بی‌لایف همکاری داشتند، اظهار امیدواری کرد که این سامانه‌ها بتوانند خدمات بیشتری به مشتریان ارائه دهند و قدم مؤثری در ارتقای خدمات مالی در کشور باشند.

سامانه «آی بی لایف»؛ گامی نوین در ارائه خدمات بیمه‌ای آنلاین

امیر نصیری، مدیرعامل شرکت آسان بیمه ایرانیان نیز در این مراسم از توسعه سامانه آی‌بی‌لایف برای گسترش خدمات بیمه‌ای و مشاوره‌ای گفت و اظهار داشت: این سامانه با تمرکز بر ارائه خدمات آنلاین، بستر گسترده‌ای را برای تمامی مشتریان فراهم کرده و قصد داریم در تمامی بیمه‌نامه‌های قابل صدور، این سامانه را گسترش و ارتقا دهیم. او با اشاره به اهمیت مشاوره در صنعت بیمه و ضرورت آگاهی مشتریان در انتخاب خدمات مناسب، تأکید کرد: این سامانه به نحوی طراحی شده تا بتواند نیازهای مشاوره‌ای مشتریان در حوزه بیمه را پوشش دهد.

مدیرعامل آسان بیمه ایرانیان افزود: در آینده نزدیک تمامی خدمات بیمه‌ای، به ویژه محصولات نوآورانه‌ای که ترکیبی از بیمه و بازار سرمایه هستند، در این سامانه پیاده‌سازی و در دسترس مشتریان آی‌بی‌شاپ قرار خواهد گرفت.

سامانه مدیریت ریسک صندوق‌های سرمایه‌گذاری

ستاره رضایی، مدیر ریسک شرکت تأمین سرمایه تمدن، در این مراسم توضیحاتی در خصوص سامانه مدیریت ریسک صندوق‌های سرمایه‌گذاری ارائه کرد و اظهار داشت: این سامانه متناسب با آخرین ابلاغیه‌های سازمان بورس و اوراق بهادار و در همکاری مشترک بین نهادهای مالی، از جمله تأمین سرمایه تمدن، طراحی و پیاده‌سازی شده است. سامانه مذکور شامل بخش‌های مختلفی از جمله مدیریت ریسک بازار، ریسک اعتباری، نقدینگی و نقدشوندگی، عوامل کلان اقتصادی و ریسک عملکرد است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم یک فرآیند مدیریت ریسک مؤثر در سازمان داشته باشیم، باید ابزارهای مدیریت ریسک را در اختیار مدیران و سرمایه‌گذاران قرار دهیم. این سامانه از جمله ابزارهایی است که می‌تواند به مدیران صندوق‌ها کمک کند تا در حوزه پوشش ریسک‌ها قدم‌های مؤثری بردارند.

رضایی همچنین به متمایز بودن این سامانه نسبت به سامانه‌های مشابه در بازار اشاره کرد و گفت: هم‌افزایی درون‌سازمانی که در تمدن اتفاق افتاده، به ما این امکان را داد که با همکاری واحدهای مختلف، این سامانه را به بهترین شکل ممکن طراحی و پیاده‌سازی کنیم.

نظر شما