شناسهٔ خبر: 68145690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی :

پویش راوی اربعین در استان مرکزی برگزار می‌شود

اراک- مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: همزمان با موسم پیاده‌روی اربعین، پویش راوی اربعین در استان مرکزی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نجمی بعدازظهر یکشنبه در نشست قرارگاه فضای مجازی و عملیات رسانه‌ای اربعین حسینی اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی، برای سومین سال متوالی، پویش «راوی اربعین» باهدف دستیابی به روایت‌های مردمی اربعین، برگزار می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی افزود: شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند با روایت‌های صوتی، متنی و تصویری خود از اجتماع میلیونی شیعیان جهان در مسیرهای پیاده‌روی، راوی اربعین برای جاماندگان باشند.

وی گفت: افرادی که تمایل به مشارکت در این پویش دارند، می‌توانند روایت‌های صوتی و تصویری خود را در قالب فیلم یک یا دو دقیقه‌ای به شماره ۰۹۱۸۸۶۱۶۶۲۵ در پیام‌رسان‌های ایرانی بله و ایتا ارسال کنند و باید اذعان کرد شرکت زائران در این پویش ضد عملیات رسانه‌ای معاند است و می‌توان با تولید محتواهای مناسب، آثار ماندگاری از اربعین حسینی به ثبت رساند.

نجمی ادامه داد: انتظار است در این پویش به صورت حساس و هنرمندانه به موضوع پرداخته شود.

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی با اشاره به شعار امسال پیاده روی اربعین با عنوان 《کربلا طریق الاقصی》 گفت: رویکرد محوری این پویش توجه ویژه به موضوع غزه است و این مهم باید مورد توجه ویژه همه هنرمندان و رسانه‌ها باشد.

وی با بیان اینکه واحد سیار صداسیمای استان مرکزی با اشاره به اینکه در عمود ۸۳۳، واحد سیار صدا و سیما مستقر و آماده ضبط تصاویر و حرکات ماندگار زائران در این موسم است تصریح کرد: از این استان ۸۰ موکب به زائرین اربعین حسینی ارائه خدمات می‌کنند که از این تعداد ۵۰ موکب در کربلا و ۳۰ موکب در مرکزی فعال هستند.

نظر شما